عصر خودرو

بیلیونر، استارت‌آپ مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها ؛

به راحتی استراتژی خود را اجرایی کنید

عصر بازار- بیلیونر سامانه‌ای است که دانش مالی مستتر در بازار سرمایه را با دانش فنی مورد نیاز در فضای معاملات الگوریتک پیوند می‌دهد؛ بیلیونر این امکان را برای بسیاری از فعالان بازار سرمایه مهیا می‌کند تا تجربیات و آموخته‌های خود را که مبنای استفاده آنها از استراتژی‌های مختلف در خرید و فروش تک سهم‌ها است، در قالب روابط ساده خطی تعریف و همزمان برای چندین سهم اعمال کنند.

به راحتی استراتژی خود را اجرایی کنید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،این ویژگی سبب می‌شود، بخش اعظم متخصصین بازار سرمایه که دانش فنی لازم برای برنامه نویسی و گسترش استراتژی‌های خود در فضای وب را ندارند، به راحتی استراتژی‌های مدنظر خود را در سیستم آزمایش و ذخیره‌سازی کنند. مزیت دیگر این سرویس کنترل همزمان چندین سهم، تحت یک استراتژی خاص است که به صرفه‌جویی در زمان کاربر می‌انجامد.
    با این اوصاف، با استفاده از بیلیونر دیگر نیازی نیست یک استراتژی که احتمالا شامل چندین شرط مبتنی بر روابط اندیکاتورها با یکدیگر است، برای سهم‌های مختلف به صورت جداگانه انجام پذیرد و کاربر قادر خواهد بود برای تمامی نمایه‌های بازار، استراتژی مد نظرش را اعمال کند.
    علاوه بر این، امکان ارائه یک تست از هر استراتژی بر روی هر سهم و در بازه زمانی مد نظر کاربر نیز وجود خواهد داشت. به این ترتیب پدیدآورنده استراتژی می‌تواند خرید و فروش‌های موفق و ضررده خود را در مدت زمانی که در گذشته مد نظر دارد، رصد کند و مبنای تصمیم‌گیری برای اعمال استراتژی در آینده قرار دهد. در کنار تمام این قابلیت‌ها، بهگزین نیز برای هر استراتژی در سیستم بیلیونر این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که سهامی را که استراتژی ایجاد شده، در رابطه با آنها در مقایسه با کل سهم‌های موجود در بازار سرمایه کارساز‌تر عمل کرده را شناسایی کنند.
    به عبارت دیگر، امکان رصد کردن کل بازار مبتنی بر یک استراتژی برای شخص فراهم می‌شود که هم دید وسیع‌تری نسبت به ویژگی‌های استراتژی ایجاد می‌کند و هم ارزش سهام بهگزین شده می‌تواند معیار دیگری برای انتخاب و اعمال استراتژی در آینده باشد. تمامی آنچه گفته شد، خدمتی است که بیلیونر برای افرادی که به اصطلاح حرفه‌ای‌های بازار هستند، در نظر گرفته است.
    با این حال بیلیونر از سرویس‌دهی به سایر فعالان بازار نیز غافل نبوده است. برای افرادی که دانش مالی کافی برای ایجاد استراتژی شخصی ندارند این امکان فراهم شده است تا از استراتژی‌های از پیش آماده شده توسط تیم مالی بیلیونر و سایر متخصصین بازار سرمایه استفاده کنند.
    کاربر در این بخش نمی‌تواند جزییات استراتژی مورد نظرش را مشاهده کند و تنها شاخص‌های کارسازی آن را معیار انتخابش قرار می‌دهد. کارسازی یک استراتژی به طور کلی شامل درصد معاملات سودآور و نیز سود مرکب ناشی از آن استراتژی در مدت زمان مورد نظر برای تمامی سهم‌ها است. کاربر مبتنی بر عملکرد استراتژی در این دو بخش تصمیم به اجاره آن برای مدت یک ماه می‌گیرد. البته برای این بخش از کاربران به همین مورد بسنده نشده است و در سرویس آموزش بیلیونر تلاش شده بسیاری از نکات بنیادی و کلیدی معامله در بازار سرمایه با زبانی ساده برای کاربران تشریح شود تا به مرور زمان کاربران شروع به ایجاد استراتژی‌های شخصی‌سازی شده خود کنند.
    تمامی آنچه تا کنون گفته شد، شخص را تا مرحله انتخاب سهم و استراتژی و نیز دریافت سیگنال خرید و فروش یاری می‌دهد؛ اگرچه سیگنال دهی خرید و فروش ویژگی بسیار مهم برای بسیار از کاربران است، اما در بسیاری از سهم‌ها اعمال سریع و به موقع سفارش است که سیگنال مورد نظر را معتبر می‌کند.
    بسیاری از سیگنال‌های سودده به خاطر زمانی که از مشاهده آن تا اعمال شدن توسط کاربر سپری می‌شود، اعتبار خود را از دست دهند و سهم مورد نظر دیگر قابل خرید و فروش نباشد. برای حل این مشکل قابلیت خرید و فروش خودکار برای کاربران مهیا شده است و با فعال کردن این گزینه برای هر استراتژی می‌توانید مطمئن باشید سهم مورد نظر‌تان در نقاطی که به عنوان نقاط ورود خروج تعیین کردید، به صورت خودکار خریداری و فروخته خواهد شد. مجموعه آنچه گفته شد فضایی را فراهم آورده تا به راحتی استراتژی خود را ساخته یا انتخاب کنید و اطمینان داشته باشید بدون هیچ مشکلی در اعمال سفارش استراتژی مد نظرتان را اجرایی کنید. تمامی این امکانات از طریق آدرس اینترنتی Billionet.us برای کاربران در دسترس است.

    برچسب ها