عصر خودرو

ساجدی خبر داد:

ساخت پالایشگاه در خارج از کشور با مشخصات نفت خام ایران

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت با اشاره به اینکه خریدسهام و ساخت پالایشگاه با مشارکت بخش‌خصوصی دو کشور انجام می‌شود خاطر نشان کرد: ساخت پالایشگاه در خارج از کشور با مشخصات نفت خام ایران است.

ساخت پالایشگاه در خارج از کشور با مشخصات نفت خام ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، علی‌اصغر ساجدی مدیرعامل شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت در جمع خبرنگاران از انجام مذاکراتی با کشورهای برزیل، افریقای جنوبی، مالزی، هند، اندونزی، سیئرالئون، برای خرید سهام پالایشگاه‌‌های نفت خبر داد و گفت: خرید سهام این پالایشگاه‌ها با هدف فراهم‌آوری امنیت فروش نفت در بلندمدت بوده‌است.

    وی با اشاره به اینکه با کشورهای آفریقای‌جنوبی و سیئرالئون مذاکراتی برای ساخت پالایشگاه با مشارکت بخش‌خصوصی داشته‌ایم تصریح کرد: غیراز ساخت پالایشگاه با کشور سیئرالئون مذاکراتی برای ساخت انبار نفت داشته‌ایم که شرکت فنی و مهندسی ساختمان نفت مسئول فنی و کارشناسی آن است.

    ساجدی با اشاره به اینکه خریدسهام و ساخت پالایشگاه با مشارکت بخش‌خصوصی دو کشور انجام می‌شود خاطر نشان کرد: ساخت پالایشگاه در خارج از کشور با مشخصات نفت خام ایران است.

    وی درخاتمه یادآور شد: مذاکره با کشورهای خارجی برای خرید سهام و ساخت پالایشگاه ادامه دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها