عصر خودرو

رونق قندی ها و انبوه سازان در بازار متعادل منفی امروز

عصر بازار- در جریان معاملات امروز شاخص کل با افت ناچیز ۳۴ واحدی با بیشترین تاثیر مثبت از نمادهای مبین، کگل و فخوز به ارتفاع ۹۴ هزار و ۹۴۰ واحد رسید، این درحالی بود که نمادهای اخابر، خساپا، خوردو و فارس بیشترین تاثیر منفی را داشتند.

رونق قندی ها و انبوه سازان در بازار متعادل منفی امروز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، در پایان بازار شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نماد مبین و کگل که در سایه حمایت حقوقی ها بوده است با 34 واحد رشد به ارتفاع 94،940 واحدی رسید.
    امروز عمده گروه های بازار متعادل منفی شدند، در این بین نمادهای خودرویی جزو منفی ترینها بودند، خکاوه نیز که چند روزی صف خرید داشت امروز صف را عرضه کرد. نمادهای شاوان (صف خرید) و شراز از گروه پالایشی با حمایت حقوقی‌ها از معدود نمادهای مثبت گروه بودند . در گروه فلزات نیز صف خریدهای فایرا، فولای، فولاژ، فمراد و فسپا در جو منفی متعادل گروه جالب توجه بود.
    به جز صف خرید وبوعلی و رشد متعادل نمادهای وسپه و وصنعت، سایر نمادهای سرمایه گذاری یکدست سرخ پوش  متعادل بودند. سیمانی ها هم منفی و پرعرضه بودند در این بین رشد 5 درصدی سقاین و صف فروش نمادهای سصفها، سمازن، سیلام، سخزر، سبجنو و سکرد بیشتر به چشم می‌آمد.
    این درحالی بود که عمده نمادهای انبوه سازی روز مثبتی داشتندتا جایی که نمادهای ثتران، ثنوسا، ثغرب، ثمسکن، ثشرق و ثفارس در محدوده 4 تا 5 درصد رشد کرده و عمدتا صف خرید بودند مابقی نیز متعادل مثبت به کار خود پایان دادند.
    از سوی دیگر قپیرا، قهکمت و قشکر از گروه قندی در آستانه ماه مبارک رمضان، مطابق انتظار تا سقف قیمتی رشد کردند و مابقی عمدتا متعادل مثبت بودند.

    برچسب ها