عصر خودرو

فروهر، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس شد

عصر بازار- با تصویب هیات مدیره شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و با حکم رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ، یاشار فروهر به سمت مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس منصوب شد.

فروهر، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در پی انتصاب علیرضا امیرپور، مدیر عامل سابق شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به سمت مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، یاشار فروهر به سمت مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس منصوب شد.

    یاشار فروهر از مدیران اسبق شرکت ساپکو و عضو هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان بوده است و دارای کارشناسی ارشد مهندسی است. وی با تصویب هیات مدیره شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و با حکم رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به سمت مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس منصوب شد.

    شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس وابسته با سازمان بورس و اوراق بهادار، در تاریخ 27 تیرماه 83 تأسیس و تاریخ 5 شهریور ماه 83 تحت شماره 228918 در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید.

    مهمترین هدف شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، "گسترش فرهنگ سرمایه گذاری در دارایی های مالی" است.

    این مهم، در قالب برنامه های متعددی از جمله، طراحی، پیاده سازی و راه اندازی سازوکارهای مناسب و متعدد اطلاع رسانی در بازار سرمایه، انتشار کتب، مجلات، نشریات الکترونیک، لوح های فشرده و سایر انواع بسته های آموزشی مکتوب، الکترونیک، دیداری و شنیداری، برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی در حوزه بازار سرمایـه، برگزاری آزمون گواهینامه های حرفه ای سازمان بورس و اوراق بهادار، برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها و سمینارهای تخصصی پیگیری می شود.

    "شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با انتخاب شعار "با ما بورس را بشناسید"، تمام توان خود را به کار بسته است تا از کلیه ظرفیت های موجود در راستای تحقق هدف ترسیم شده که همانا، توسعه فرهنگ سرمایه گذاری در دارایی های مالی است، بهره گیـرد".

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها