عصر خودرو

دو عامل تعدیل سود «ختور» اعلام شد

عصر بازار- شرکت رادیاتور ایران بعد از افزایش سرمایه ۱۱۴ درصدی و اعلام سود جدید هر سهم ، دو عامل موثر در تعدیل سود را اعلام کرد.

دو عامل تعدیل سود «ختور» اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، شرکت رادیاتور ایران‌ که از جمله تک‌سهم‌های مورد توجه برخی فعالان و مخصوصا نوسان‌گیران بشمار می‌رود بعد از برگزاری مجمع فوق‌العاده برای افزایش سرمایه 114‌درصدی (از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی بیش از 8.32 میلیارد تومانی و سود انباشته 7.67 میلیارد تومانی) ، توضیحاتی درباره سود هر سهم سال مالی جاری داد و امروز آماده بازگشایی نماد بدون محدودیت نوسان قیمت شده است.

    براساس این گزارش، «ختور» سود هر سهم سال مالی جاری با سرمایه 14 میلیارد تومانی 901 ریال و با سرمایه جدید 30 میلیارد تومانی 476 ریال پیش‌بینی کرده و در نیمه اول سال 50 درصد معادل 240 ریال از سود را محقق کرده است.

    در این رابطه علیرضا کمیزی مدیرعامل ایران‌رادیاتور ایران دو عامل کاهش هزینه‌های مالی به دلیل مدیریت بهینه نقدینگی و تمرکز بر وصول مطالبات به جای اخذ تسهیلات و همچنین تحقق عملی فروش یک فقره آپارتمان در ماه جاری را در تعدیل سود هر سهم سال مالی جاری دخیل دانسته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها