عصر خودرو

«وگردش» و «خدیزل» صدر نشینان فرابورس

عصر بازار- امروز در بازار فرابورس، ۶۴ میلیون ورقه بهادار در ۱۴ هزار و ۹۳۵ نوبت خرید و فروش شد.

«وگردش» و «خدیزل» صدر نشینان فرابورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، معاملات پانزدهمین روز آذرماه 1394 در فرابورس ایران با خرید و فروش 64 میلیون و 840 هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 72 میلیارد و 460 میلیون ریال به پایان رسید و شاخص کل هم با افت 4 واحدی در جایگاه 687.42 اوحدی متوقف شد.
    سرمایه‌گذاران، بیشترین حجم معاملات امروز خود را به خرید و فروش 6 میلیون و 330 هزار سهم بانک گردشگری اختصاص دادند و بیشترین ارزش معاملات هم به میزان 19 میلیارد و 720 میلیون ریال مربوط به بهمن دیزل بود.
    شرکت‌های بیمه آرمان، سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین و عمران و توسعه شاهد بیشترین افزایش و شرکت‌های لیا، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود و پالایش نفت تهران بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند و هر ورقه تسهیلات مسکن 670 تا 701 هزار ریال دست به دست شد.
    بر اساس این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتمادآفرین پارسیان با معامله 407 هزار و 760 سهم بیشترین حجم معاملات ETF را در روز جاری از آن خود کرد و اوراق مشارکت ماهانه با داد و ستد 400 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
    نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان ، بانک دی، بهمن دیزل، بانک دی، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.
    خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 939 هزار و 714 ریال به پایان رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها