عصر خودرو

بورس انرژی میزبان عرضه میعانات گازی و نفت سفید

عصر بازار- بورس انرژی، روز جاری کالاهای «حلال ۴۱۰ پالایش نفت آبادان، میعانات گازی پالایش گاز ایلام و نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ داخلی عرضه می کند.

بورس انرژی میزبان عرضه میعانات گازی و نفت سفید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، عرضه بیش از 5 هزار تن میعانات گازی پالایش گاز ایلام نیز امروز در رینگ داخلی بورس انرژی قطعی می شود.

    این گزارش می افزاید: روز گذشته در بازار سلف استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر بورس انرژی، تعداد 35.000 قرارداد در نماد «سمپنا 971» به ارزش بیش از 106 میلیارد و 843 میلیون ریال و تعداد 250 قرارداد در نماد «سمپنا 971» با ارزش بیش از 6 میلیارد و 954 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    بازار برق

    همچنین بازار برق بورس انرژی  نیز شاهد معامله یک هزار و 500 قرارداد معادل 36  هزار کیلووات ساعت به ارزش 10 میلیون و 800 هزار ریال بود و نماد بارپایه 29 اردیبهشت 97 با قیمت 300 ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت.

    توقف و بازگشایی نمادها

    افزون بر این، در آغاز جلسه معاملاتی روز گذشته، نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 24 خرداد ماه 97 گشایش و نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 29 اردیبهشت ماه 97 و بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی 29 اردیبهشت ماه 97 در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

    برچسب ها