عصر خودرو

یک مقام وزارت انرژی و منابع معدنی اندونزی خبر داد :

امضای قرارداد پرتامینا برای میدان منصوری به تعویق افتاد

عصر بازار- یک مقام وزارت انرژی و منابع معدنی اندونزی از تصمیم شرکت دولتی پرتامینا برای به تعویق انداختن موقت امضای قرارداد برای اداره میدان منصوری ایران خبر داد.

امضای قرارداد پرتامینا برای میدان منصوری به تعویق افتاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا  ، دجوکو سیسوانتو اظهار کرد: پرتامینا تصمیم گرفته امضای قرارداد میدان منصوری با ایران را موقتا به تعویق بیاندازد.

    علت این تصمیم، تهدید تحریمهای آمریکا عنوان شده است.

    سیامسو آلام، یکی از مدیران شرکت پرتامینا روز دوشنبه اظهار کرد این شرکت سرگرم بازبینی قرارداد است. پرتامینا پیش از این اعلام کرده بود که انتظار دارد قرارداد نفتی برای میدان منصوری در ماه مه امضا شود.

    دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا هشتم ماه مه اعلام کرد از برجام خارج می شود و تحریمهای اقتصادی علیه ایران را بازخواهد گرداند.

     میدان نفتی منصوری در جنوب غرب ایران و 45 کیلومتری جنوب شرق اهواز در ناحیه فروافتادگی دزفول شمالی قرار گرفته است. این میدان از سمت شمال در مجاورت میدان اهواز، از غرب در مجاورت میدان آب‌تیمور و از شمال شرق، در مجاورت میدان شادگان است. میدان منصوری با استفاده از روش‌های ژئوفیزیکی در سال ١٣42 شناسایی و در همان سال با حفر چاه شماره ١، مخازن آسماری و بنگستان آن کشف شد.

    برچسب ها