عصر خودرو

زنگنه:

ایران از سرمایه‌گذاری مشترک با سوئد استقبال می‌کند

عصر بازار- وزیر نفت با استقبال از سرمایه گذاری مشترک سوئدی ها در ایران گفت: امیدواریم بتوانیم در دوره بعد از تحریم ها روابط را تجدید ساختار و تقویت کنیم .

ایران از سرمایه‌گذاری مشترک با سوئد استقبال می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم،‌ بیژن نامدار زنگنه در ابتدای دیدار با مایکل دامبرگ وزیر شرکتها و نوآوری سوئد گفت: ایران و سوئد در زمینه های مختلف اقتصادی می توانند همکاری داشته باشند.

    وزیر نفت گفت: در صنعت نفت در گذشته همکاریهایی با سوئد داشته ایم اما این همکاریها جای توسعه دارد.

    زنگنه افزود: ما در گذشته بیشتر در زمینه بخشی از ماشین آلات مورد نیاز صنعت نفت با سوئد همکاری داشته ایم و در آینده این امید است که شرکت های سوئدی با یافتن همکار در ایران به طور مشترک کار تولید را ادامه دهند.

    وزیر نفت خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری مشترک سوئدی ها نه فقط برای بازار ایران خواهد بود بلکه برای حضور در بازار منطقه از مسیر ایران است.

    زنگنه با تاکید بر مزیت های غیر قابل انکار اقتصادی در ایران گفت: شرکت های سوئدی می توانند در سایر بخشها مانند پتروشیمی نیز سرمایه گذاری کنند زیرا ایران ارزان ترین و در دسترس ترین خوراک پتروشیمی را در منطقه دارد.

    وزیر نفت بهینه سازی مصرف انرژی را از دیگر زمینه های همکاری مشترک میان ایران و سوئد بیان کرد و گفت: شرکت های ایرانی و سوئدی در سایر زمینه ها نیز امکان همکاری دارند و در گذشته نیز دو شرکت فعال کامیون سازی ولوو و اسکانیا با وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران همکاری داشته اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها