عصر خودرو

در دیدار وزیر اقتصاد بلغارستان با رئیس اتاق ایران:

عزم اتحادیه اروپا برای ادامه مبادلات تجاری با ایران

عصر بازار- وزیر اقتصاد بلغارستان : اتحادیه اروپا ۱۷ مه (۲۷ اردیبهشت) جلسه فوق العاده خود را برای سرعت بخشیدن و اخذ تصمیم مثبت در تعامل با ایران برگزار خواهد کرد.

عزم اتحادیه اروپا برای ادامه مبادلات تجاری با ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از صدا و سیما ، امیل کارا نیکولوف پس از دیدار با شافعی رئیس اتاق ایران افزود: تاکنون موضوعات جلسه اتحادیه اروپا مربوط به حوزه بالکان بود اما جلسه اخیر که در 17 مه برگزار می‌شود به موضوع ایران اختصاص خواهد داشت و اعضای اتحادیه اروپا همچنانکه در موضع گیری هایشان بر ادامه تعامل با ایران تأکید کردند در این نشست تصمیم مثبتی درباره تعاملات اقتصادی با ایران اتخاذ خواهد کرد.
    وی اضافه کرد: بلغارستان به عنوان رئیس اتحادیه اروپا تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا بهترین تصمیم جمعی اتحادیه اروپا درباره ایران اخذ شود ضمن اینکه علت جلسه فوق العاده اتحادیه اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام، این است که به تعاملات اقتصادی ایران و اتحادیه اروپا خللی وارد نشود.
    نیکولوف گفت: فعالان اقتصادی بلغارستان نیز با هدف سرمایه گذاری و همکاری های مشترک به ایران آمدند و دولت بلغارستان از این فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها حمایت خواهد کرد زیار نفع آن علاوه بر ایران به ما و اتحادیه اروپا نیز خواهد رسید.

    برچسب ها