عصر خودرو

رییس سازمان خصوصی سازی:

تکلیف سهام عدالت متوفیان مشخص می‌شود

عصر بازار- رییس سازمان خصوصی سازی گفت: در حال تدوین و بررسی امور حقوقی و اداری در خصوص سهام عدالت متوفیان هستیم و تدارک لازم در خصوص نرم افزارها و بسترهای الکترونیکی نیز در این زمینه لحاظ خواهد شد.

تکلیف سهام عدالت متوفیان مشخص می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، عبدالله پوری حسینی در خصوص سهام عدالت متوفیان گفت: تعیین تکلیف این دسته از مشمولان موضوعی زمان بر و پیچیده به لحاظ حقوقی و اداری است که البته بررسی و اقدامات لازم در این زمینه در سازمان خصوصی‌سازی در حال انجام است.

    همچنین رییس کل سازمان خصوصی سازی افزود: به عنوان مثال کلیت موضوع از این قرار است تا اصل سهام عدالت و سود آن میان وراث تقسیم شود، حالا اگر یکی از وراث هم فوت کرده باشد این موضوع پیچیده‌تر می‌شود.

    وی اضافه کرد: بر این اساس همان گونه که اشاره شد در حال تدوین و بررسی امور حقوقی و اداری در این زمینه هستیم و تدارک های لازم در خصوص نرم افزارها و بسترهای الکترونیکی نیز در این زمینه لحاظ خواهد شد.

    از سویی دیگر، رییس کل سازمان خصوصی سازی اذعان داشت: در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا در چند ماه آینده پس از فراهم آمدن زیرساختهای لازم، اطلاع رسانی مناسبی در خصوص نحوه تقسیم اصل سهام عدالت و سود آن میان وراث و همچنین مدارک مورد نیاز انجام دهیم .

    برچسب ها