عصر خودرو

کارشناس بازار سرمایه :

آرامش در معاملات تالار شیشه‌ای

عصر بازار- کارشناس بازار سرمایه گفت: جو سنگین بازار ناشی از نتیجه برجام فروکش کرده و شرایط بورس و معاملات به حالت عادی بازگشت و سهامداران با توجه به اصلاح قیمت و جذابیت سهم‌ها اقدام به معامله می‌کنند.

آرامش در معاملات تالار شیشه‌ای
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان ، عظیم ثابت کارشناس بازار سرمایه ، در خصوص آخرین وضعیت معاملات بازار سرمایه بیان کرد: شرایط بازار سرمایه از اواسط هفته گذشته با توجه به نوسانات مثبت بورس فلزات و تحویل پیش فروش سکه با روند روبه رشد همراه بوده است.

    وی در ادامه افزود: جو سنگین بازار ناشی از نتیجه برجام فروکش کرده و شرایط بورس و معاملات به حالت عادی بازگشت و سهامداران با توجه به اصلاح قیمت و جذابیت سهم‌ها اقدام به معامله می‌کنند.

    کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در روز‌های آینده با مشخص شدن نتایج این موضوع شاخص رشد بهتری را تجربه کند.

    ثابت تاکید کرداقتصاد و بازار سرمایه کشور و در پی آن صنایع و شرکت‌های بورسی تاثیر خاصی از اجرای برجام در ماه‌های گذشته نپذیرفته اند که حالا حتی با لغو احتمالی آن نگران از دست رفتن این تاثیرات باشند.

    وی در انتها خاطر نشان کرد: در مجموع بازار سهام بازار پرریسک و نوسانی است و ریسک‌های سیاسی نیز یکی از این موارد است که با تعیین استراتژی و بدور از هیجان زدگی، سهامداران می‌توانند از آن گذر کنند.

    برچسب ها