عصر خودرو

رشد ۲ واحدی آیفکس در اولین روز هفته

عصر بازار- معاملات نخستین روز هفته در فرابورس با رشد ۲.۱۸ واحدی آیفکس در مقایسه با روز معاملاتی پیشین به اتمام رسید و ۷۳ میلیون و ۹۱۰ هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۳۴۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

رشد ۲ واحدی آیفکس در اولین روز هفته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، بیشترین حجم معاملات به داد و ستد 10 میلیون و 690 هزار سهم بهمن دیزل به ارزش 38 میلیارد و 210 میلیون ریال اختصاص یافت و نماد شرکت‌های بهمن دیزل، پالایش نفت لاوان، توسعه خدمات بندری سینا، ذوب آهن اصفهان، بانک دی، پالایش نفت تهران و پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان پربازدیدترین نمادهای امروز بازار بودند.
    همچنین، شرکت‌های سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین، بیمه آرمان و بانک گردشگری بیشترین افزایش قیمت و شرکت‌های مرجان‌کار، تدبیرگران فارس و خوزستان و شاهد بیشترین افت قیمت را در جریان معاملات شنبه تجربه کردند.
    در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 346 هزار و 300 سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مشارکت شهرداری شیراز با داد و ستد 400 هزار ورقه بهادار، بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
    خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 935 هزار و 421 ریال به پایان رسید و نرخ بازده تا سررسید این اوراق با 0.8 درصد افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل، معادل 26 درصد شد.
    هر ورقه حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن امروز با افت قیمت در همه نمادها در بازه 675 تا 690 ریال داد و ستد شد.
    گفتنی است، در روز جاری نماد معاملاتی شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود با توجه به دریافت اطلاعات با اهمیت متوقف شد؛ ضمن آنکه، مدت اعتبار اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن صادره 15 آذر1392 در نماد معاملاتی تسه9209، جهت نقل و انتقال (خرید و فروش و هبه) فردا به اتمام می‌رسد و نماد معاملاتی مذکور در پایان معاملات فردا متوقف خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها