عصر خودرو

حسابرسی نشده منتشر شد؛

انتشار عملکرد ماه گذشته "وامید"

عصر بازار- ارزش بازار شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید در پایان دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۹۴ به ۴۶ هزار و ۴۹۲ میلیارد و ۹۸۴ میلیون ریال رسید.

انتشار عملکرد ماه گذشته "وامید"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 آبان ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای آبان ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 28 هزار و 165 میلیارد و 311 میلیون ریال و ارزش بازار 47 هزار و 936 میلیارد و 874 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 414 میلیون ریال افزایش یافت و به 28 هزار و 165 میلیارد و 725 میلیون ریال رسید، در حالی که ارزش بازار آن با کاهش یک هزار و 443 میلیارد و 890 میلیون ریالی معادل 46 هزار و 492 میلیارد و 984 میلیون ریال محاسبه شد.

    گفتنی است،"وامید" در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده و مبلغ 391 میلیارد و 516 میلیون ریال به فروش رساند و از این بابت سودی شناسایی نکرد.

    این در حالی است که طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 391 میلیارد و 930 میلیون ریال خریداری کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها