عصر خودرو

رئیس سازمان بورس از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد

عصر بازار- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

رئیس سازمان بورس از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، دکتر شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه یاسر فلاح، مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار ، در این مراسم که حدود 3 ساعت به طول انجامید، از انتشارات بورس و تعدادی دیگر از غرفه های فعال در حوزه بازار سرمایه بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های آنها قرار گرفتند.

    انتشارات آراد کتاب، چالش، دنیای اقتصاد، آریانا قلم، سازمان مدیریت صنعتی، مرکز بین الملی ترجمه و نشر المصطفی ، انقلاب اسلامی، ناشران خارجی و انتشارات بورس از جمله ناشرانی بودند که صبح امروز رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به بازدید از آن پرداخت  .

    در این بازدید رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به سوالات خبرنگار سنا درخصوص سناریوهای بازار سرمایه در خصوص خروج امریکا از برجام، معرفی ابزارهای جدید بازار سرمایه ، فرهنگ سازی در کشورهای فارسی زبان در خصوص راه های ورود به  بورس و بررسی زمینه ها و همکاری های مشترک با ناشران فعال در بازار سرمایه پاسخ داد.

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در این مراسم همچنین از ورود  اوراق وکالت، اوراق منفعت و اوراق اجاره سهام در شکلی نوین در بازار سرمایه خبر داد .

    مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس ، نیز طی این بازدید برنامه های جدید سازمان بورس و اوراق بهادار برای انتشار کتب مالی اسلامی با مجوز بازار سرمایه را تشریح کرد .

    سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از 12 اردیبهشت ماه 1397در محل مصلای امام خمینی (ره) آغاز شده است، تا ساعاتی دیگر  به کار خود پایان می دهد .

    برچسب ها