عصر خودرو

بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه؛

ترمز افزایش قیمت طلا کشیده شد

عصر بازار- بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار افزایش قیمت ۷۳۹ تومانی، سکه بهار آزادی کاهش ۹۱ هزار تومانی و سکه امامی افزایش ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومانی داشته است.

ترمز افزایش قیمت طلا کشیده شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان، بررسی هفتگی قیمت طلا نشان می‌دهد هر گرم طلا 18 عیار هفته گذشته علی رغم نوسان قیمت، تغییر آنچنانی نداشته، به گونه‌ای که ابتدا هفته را با رقم 198 هزار و 775 تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با افزایش قیمت به رقم 196 هزار و 582 تومان رسید، در ادامه همین روند در دوشنبه سومین روز از هفته به رقم 186 هزار و 585 تومان رسیده است.

    پس از آن طلا افزایش قیمت تجربه کرد به گونه‌ای که رقم 189 هزار و 194 تومان، 193 هزار و 950 تومان و در نهایت در آخرین روز از هفته رقم 199 هزار و 514 تومان را تجربه کرد.

    اختلاف قیمت اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده افزایش 739 تومانی هر گرم طلا 18 عیار طی مدت هفته گذشته بوده است.

     

    بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه

    قیمت سکه بهار آزادی در اولین روز از هفته به رقم 2 میلیون و 50 هزار تومان معامله شد، در دومین روز از هفته و با در پیش گرفتن روند نزولی در مبلغ 2 میلیون تومان خرید و فروش شد.

    در روز دوشنبه و با ادامه روند نزولی، سکه بهار آزادی به قیمت یک میلیون و 850 هزار تومان قیمت گذاری شد، در روز سه‌شنبه و با تغییر جهت حرکت و روند صعودی به قیمت یک میلیون و 898 هزار تومان معامله شد.

    در روز چهارشنبه به رقم یک میلیون و 948 هزار تومان رسید و در نهایت سکه بهار آزادی در آخرین روز از هفته به رقم یک میلیون و 959 هزار تومان خرید و فروش شد.

    اختلاف قیمت سکه بهار آزادی در هفته گذشته نشان دهنده کاهش 91 هزار تومانی قیمت آن در بازار بوده است.

     

    بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه

    سکه امامی در ابتدا هفته به قیمت 2 میلیون و 47 هزار و 500 تومان فروخته شد، در تاریخ شانزدهم اردیبهشت ماه با افت جزئی قیمت به رقم 2 میلیون و 37 هزار تومان رسید.

    پس از آن با ادامه افت قیمت، به بازه قیمتی یک میلیون و 898 هزار تومان بازگشت، در روز هجدهم اردیبهشت ماه به ارزش 2 میلیون و 2 هزار تومان خرید و فروش شد، سپس در روز پس از آن به قیمت 2 میلیون و 19 هزار تومان رسید و در نهایت سکه امامی در روز پایانی هفته به قیمت‌های 2 میلیون و 103 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.  

    اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده افزایش 55 هزار و 500 تومانی قیمت سکه امامی در بازار بوده است.

     

    بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه

    برچسب ها