عصر خودرو

معاون رییس جمهوری:

افزایش پلکانی حقوق کارمندان از اردیبهشت اجرا می شود

عصر بازار- معاون رییس جمهوری گفت: افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۹۷ از همین ماه (اردیبهشت) در کشور اجرایی می شود.

افزایش پلکانی حقوق کارمندان از اردیبهشت اجرا می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا, محمدباقر نوبخت اظهار کرد: میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت برای امسال از سوی دولت 10 درصد و از سوی مجلس به صورت پلکانی پیشنهاد شد.

    وی ادامه داد: دولت بر همین اساس در آیین نامه اجرایی موجود، طرح پلکانی را از 6 تا 12 درصد در نظر گرفت که قرار است از اردیبهشت ماه اجرایی شود.
    سخنگوی دولت همچنین در خصوص بحث بخشودگی جرایم واحدهای تولیدی راکدی که به بانک ها بدهی دارند گفت: در حال حاضر مصوبه با برنامه ای برای بخشودگی جرایم مطرح نیست ولی در ستاد تسهیلات استان این اجازه را دادیم که بر خلاف معمول که وام داده نمی شود، سرمایه در گردش این واحدها دوباره تامین شود.
    وی در ادامه درباره همکاری نکردن بانک ها با واحدهای راکد استان بیان کرد: از استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان خواسته ایم تا همکاری نکردن بانک ها را پیگیری کرده و در تهران نیز این موضوع را پیگیری می کنیم تا مشکل حل شود.

    دولت جزای احسان خوزستان را با احسان می دهد
    نوبخت با اشاره به شعار مردم اهواز در حمایت از روحانی در سال 95 (ما که هوا نداریم؛ ولی هواتو داریم) گفت: جزای خوبی مردم خوزستان جز خوبی نیست و همه همت دولت این است که هوای این مردم را داشته باشد.
    وی ادامه داد: داشتن هوای خوب حق مردم این استان است و دولت برای این موضوع و نیز جبران احسان این مردم، بیشترین اعتبار را در بحث زیرساخت ها و اقدامات عمرانی در نظر گرفت که البته در مقیاس نیازهای استان کافی نیست.
    معاون رییس جمهوری یادآور شد: بودجه در نظر گرفته شده برای استان به دلیل ظرفیت این استان و طرح ها و پروژه های اولویت داری موجود صورت گرفته و دولت در محدوده توان بودجه ای خود تلاش کرده نسبت به این مردم مضایقه نکند.
    نوبخت ادامه داد: تلاش می کنیم همراه با آن چه بر زبان می آوریم، در حد توان نگاه متمایز خود را نسبت به خوزستان به دلیل ایثار این مردم در عمل اجرایی کنیم.
    معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر دیروز پنجشنبه به منظور بازدید از چند طرح وارد خوزستان شد.
    نوبخت روز گذشته پس از بازدید از مقره های برق در شهر اهواز و متروی این شهر، در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی سال 97 استان حضور یافته و از نزدیک در جریان مشکلات مختلف استان قرار گرفت.
    در ادامه این سفر روز جمعه نوبخت پس از بازدید از کانون های فوق بحرانی جنوب شرق اهواز، از نخیلات شادگان نیز بازدید و در جریان مشکلات این شهرستان قرار گرفت.

    برچسب ها