عصر خودرو

گزارش اقدامات ارزی دولت به نمایندگان مجلس

عصر بازار- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با تاکید معاون اول رئیس جمهوری جلسات ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس و تیم ارزی دولت ادامه می‌یابد.

گزارش اقدامات ارزی دولت به نمایندگان مجلس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، محمد رضا پور ابراهیمی از برگزاری نشست ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با معاون اول رئیس جمهوری و رئیس کل بانک مرکزی در روز گذشته خبر داد.

    وی در تشریح جزئیات و نتیجه این نشست ارزی تصریح کرد: این جلسات با تاکید معاون اول رئیس جمهوری ادامه می‌یابد لذا ارائه طرح دوفوریتی ارزی مجلس منوط به عدم توافق با دولت در راستای اصلاح تصمیمات جدید ارزی است.

    وی افزود: در این نشست ابتدا گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات تیم اقتصادی دولت در ساماندهی بازار ارز ارائه شد و همچنین نکات مد نظر اعضای کمیسیون اقتصادی نیز مطرح گردید.

    پور ابراهیمی گفت: نمایندگان مردم نسبت به اقداماتی دولت، چون راه اندازی سامانه «نیما» و یا سپرده گذاری ارزی نگاه مثبتی دارند گر چه روش مد نظر مجلس متفاوت از روش اجرایی شده دولت است.

    وی افزود: البته تشکیل بازار متشکل و موضوعات پیرامون آن نیز مد نظر مجلس است و دولت اعلام کرد که این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به نگاه مثبت دولت و معاون اول رئیس جمهوری به نظرات مجلسی‌ها اشاره کرد و گفت: بنا شد موضوعات مد نظر مجلس و دولت مورد کارشناسی بیشتر و کامل‌تر قرار گیرد.

    وی ادامه داد: جلسات ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با محوریت بانک مرکزی ادامه می‌یابد و به ضرورت موضوع مورد بررسی از وزرای اقتصاد و صنعت نیز برای حضور در جلسه دعوت خواهد شد.

    پور ابراهیمی ادامه این مسیر را مثبت و موجب تعامل بیشتر مجلس و دولت دانست و در پایان افزود: جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با رئیس کل بانک مرکزی اوایل هفته آینده برگزار می‌شود.

    برچسب ها