عصر خودرو

مدیر یک شرکت آلمانی:

تصمیم ترامپ تاثیری در تجارت برلین با تهران نخواهد داشت

عصر بازار- مدیر فروش شرکت آلمانی کوبولد (Kobold) تولیدکننده ابزار دقیق مورد نیاز صنایع نفت و گاز گفت: تصمیم رئیس جمهوری آمریکا درباره توافق هسته ای، تاثیری در تداوم تجارت آلمان با ایران نخواهد داشت.

تصمیم ترامپ تاثیری در تجارت برلین با تهران نخواهد داشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، با اجرای برجام از دی ماه 1394، مقام های ایرانی بارها به کار شکنی های طرف مقابل بویژه آمریکا برای اموری مانند ارتباط های مالی و تجاری اعتراض کرده اند.
    «دونالد ترامپ»که از بهمن سال 1395به عنوان رییس جمهوری آمریکا بر سر کار آمده، بارها بر پایان دادن به برجام تاکید کرده بود و شب گذشته تصمیم خود را در باره برجام به اجرا گذاشت و کشورش را از این توافق بین المللی خارج کرد.
    رضا علی آقا در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی افزود: در حال حاضر تجارت اروپایی ها با ایران در صنایع نفت و گاز و دیگر بخش ها تسهیل شده است اما برخی مشکلاتی نیز وجود دارد که باید برطرف شود.
    وی با بیان این که تا سال 2025 آلمان به یکی از منابع بزرگ انرژی جهان تبدیل خواهد شد گفت: روابط شرکت های آلمانی و ایرانی در تامین تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و گاز تسهیل شده و افق همکاری ها روشن است.
    نماینده شرکت آلمانی کوبولد با اشاره به سرمایه گذاری سالانه یک میلیون دلاری این شرکت در صنایع نفت و گاز ایران ابراز امیدواری کرد با رفع مسائل بانکی بین دویچه بانک و بانک تجارت ایران، شاهد سرمایه گذاری های بیشتر شرکت های اروپایی در ایران باشیم.

    ** نباید از انرژی صلح آمیز هسته ای غافل شد
    علی آقا، در ادامه به ضرورت بهره مندی از انرژی هسته ای برای تامین نیازمندی های بشر در آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت ذخایر نفت و گاز جهان، بهره گیری از انرژی هسته ای در تامین نیاز بویژه برای مصرف برق، ضروری است.
    وی افزود: بنابراین فعالیت های هسته ای باید برای تامین انرژی های مورد نیاز جهان در نظر گرفته شود.
    بیست‌ و سومین نمایشگاه بین‎المللی صنعت نفت با حضور 1053 شرکت ایرانی و 600 شرکت خارجی از 38 کشور در تهران در حال برگزاری است.
    نمایندگان 38 کشور شامل آمریکا، جمهوری آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگ کنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختن اشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی، سنگاپور و جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
    کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، روسیه، ژاپن، کره‌جنوبی، اتریش و هلند در این نمایشگاه پاویون (غرفه ویژه و گروهی) دارند؛ این نمایشگاه از نظر وسعت و تعداد شرکت‌کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎رود و امروز به کار خود پایان می دهد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو