عصر خودرو

مدیرعامل بورس انرژی:

شعار حمایت از تولید در بازار سرمایه رنگ واقعیت می گیرد

عصر بازار- مدیرعامل بورس انرژی، استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه را بهترین راهکار برای چالش‌های اقتصاد ملی ارزیابی کرد و گفت: پتانسیل بازار سرمایه ابزاری توانمند برای جهت‌دهی سرمایه‌ها به سوی گزینه‌های بهتر است

شعار حمایت از تولید در بازار سرمایه رنگ واقعیت می گیرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، سید علی حسینی در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تاکید کرد: به عنوان مثال، در حوزه بازار ارز، می‌توان با بهره‌گیری از سازوکارهای بورسی به متعادل شدن بازار یاری رساند. در کنار آن، یکی از مهمترین کارهایی که بازار سرمایه می‌تواند در اقتصاد امروز ایران انجام دهد، سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولیدکنندگان داخلی است. یعنی با بهره‌گیری از چنین ابزار مفیدی می‌توان به شعار«حمایت از تولید داخلی» امسال، رنگی واقعی بخشید.

    وی که در غرفه تامین سرمایه امین پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود ادامه داد: قطعا حضور هرکدام از نهادهای مالی بازار سرمایه در نمایشگاه تخصصی مانند این نمایشگاه مفید بوده و تاثیر مثبتی بر روند رشد و توسعه بازار سرمایه خواهد داشت. در واقع، هر کسب و کار مفیدی برای تامین مالی و یا معرفی محصولات خود به بازار سرمایه کشور نیازمند نهادهای واسطه‌ای مانند شرکت‌های تامین سرمایه ‌است.

    حسینی تصریح کرد: با توجه به جهت‌گیری بسیار خوبی که تامین سرمایه امین در چند وقت اخیر در حوزه نفت، انرژی، برق و فرآورده‌های نفتی داشته، حضور در نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان تنها نهاد مالی حاضر در این نمایشگاه بین المللی، کاری هوشمندانه و موثر است.

    مدیرعامل بورس انرژی با تاکید بر اینکه فرآیند خدمت‌رسانی نهادهای مالی باید با سرعت، کیفیت و همگام با نیازهای مشتری باشد گفت: اگر شرکت تامین سرمایه امین، همانگونه که تا الان، رویکرد بهینه‌ای را در پیش گرفته است، بتواند به مسیر خود ادامه دهد، مشتریان بیشتر و بزرگتری را در بخش‌های گوناگون صنعت و خدمات در کنار خویش خواهد دید. این مقوله نیز دو بعد خواهد داشت، به این مفهوم که مشتریان بزرگ صنعتی می توانند طرح‌های خویش را به ثمر بنشانند و در کنار آن، تامین سرمایه امین نیز می‌تواند در کسب و کار خود توفیق افزون‌تری به دست آورد.

    وی در پایان اظهار داشت: همراه با ارائه خدمات به شرکت‌های بزرگ، شرکت های نوپا نیز می توانند از چنین ظرفیتی‌ بهره‌مند شده و بازار آینده کشور شاهد رشد مدیران حرفه‌ای و به تبع آن شرکت های بزرگ جدید باشد.

    برچسب ها