عصر خودرو

تا پایان سال در واحدهای تولید دخانیات کشور صورت می‌گیرد

جذب ۶۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در واحدهای تولید دخانیات

عصر بازار- مدیر عامل شرکت دخانیات ایران از جذب ۵۰ الی ۶۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در تولید توتون و سیگار تا پایان سال جاری خبر داد.

جذب ۶۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در واحدهای تولید دخانیات
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدحسین برخوردار با بیان اینکه میزان تولید انواع توتون و تنباکو و سیگار در کشور نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است گفت: تا پایان آبان ماه سال جاری میزان صادرات انواع تنباکو از کشور سه برابر، توتون دو برابر و سیگار 2.5 برابر افزایش یافته است.

    وی افزود: عمده بازارهای صادراتی ایران در بخش سیگار کشورهای عراق، ترکیه، افغانستان، کشورهای افریقایی و نیز کشورهای آسیای میانه بوده است.

    مدیر عامل شرکت دخانیات ایران با تاکید بر اینکه سیاست این شرکت بر صادرات هرچه بیشتر انواع سیگار و تنباکو توتون تولیدی کشور است گفت: به منظور صادرات بیشتر این شرکت رایزنی‌هایی با شرکت‌های سرمایه گذار چینی، ترک و ایتالیا انجام داده است که ماحصل آن جذب سرمایه گذاری برای تولیدات صادرات محور دراین بخش در کشور بوده است.

    وی به جذب سرمایه 20 میلیون دلاری از کشور ترکیه برای افزایش تولید و صادرات انواع توتون وسیگار ایرانی به کشور ظرف چند ماه گذشته اشاره کردو گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته کشور یاد شده مبلغ 20 میلیون دلار به همراه ماشین آلات جدید در واحدهای توتون وتنباکوی ایران هزینه می‌کند.

    به گفته برخوردار پیش بینی می‌شود میزان سرمایه گذاری خارجی قابل جذب در واحدهای توتون و تنباکو کشور تاپایان سال جاری 60 میلیون دلار برسد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها