عصر خودرو

در دومین روز معاملاتی هفته :

بازار سهام دانمارک، منفی ترین بازار اروپا شد

عصر بازار- بازارهای اروپایی در پی نگرانی از سخنرانی امروز دونالد ترامپ بدون تغییر و گاهی با روند منفی به معاملات ادامه دادند.

بازار سهام دانمارک، منفی ترین بازار اروپا شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، سخنرانی امروز ترامپ تأثیر بسیار زیادی بر بازار نفت خواهد داشت و این امر موجب نگرانی بازارها و افت شاخص ها در بازار اغلب کشورهای بزرگ شد.

    بر اساس این گزارش، شاخص یورواستاکس با افت 0.05 درصدی رو به رو شد . در این میان بیشترین افت در بازارهای اروپا به بازار سهام دانمارک و به خصوص سهم شرکت تجهیزات پزشکی ویلیام دمنت تعلق گرفت که با افت بیش از 10 درصدی سهام این شرکت رو به رو شد.

    از سوی دیگر، در بازار آلمان شرکت پست دوبچه با ارائه گزارش منفی عملکرد افت 6.7 درصدی را از آن خود کرد. قیمت سهام شرکت یونیلور با ارائه گزارش عملکرد مثبت توانست 1.9 درصد افزایش را به ثبت برساند .

    قیمت سهام شرکت داروسازی شایر با افزایش 2.8 درصدی قیمت سهام در بازار لندن رو به رو شد و شرکت دارویی تاکدای ژاپن برای خرید سهام این شرکت بریتانیایی به مبلغ 61.5 میلیارد دلار موافقت کرد.

    در بازار ارز، قیمت روپیه اندونزی با ضعیف ترین عملکرد خود نسبت به سال 2015 میلادی رو به رو شد در حالی که اوراق قرضه این کشور نیز با کاهش قیمت رو به رو شد.

    برچسب ها