عصر خودرو

استاندار کرمان بر تلاش برای تسهیل روند سرمایه گذاری در استان تاکید کرد

عصر بازار- استاندار کرمان گفت: ستاد سرمایه گذاری استان توانایی لازم برای ثبت شرکت های سرمایه گذاری خارجی را دارد و همواره تلاش می کنیم روند سرمایه گذاری در استان کرمان تسهیل شود.

استاندار کرمان بر تلاش برای تسهیل روند سرمایه گذاری در استان تاکید کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در دیدار هیات سرمایه گذاری آلمانی در حوزه نیروگاه های خورشیدی با وی افزود: خوشحال می شویم پذیرای سرمایه گذاران خارجی بویژه سرمایه گذاران صاحب تکنیک در این استان باشیم.
    وی گفت: حدود سه ماه قبل از توافقات مربوط به برجام، سفیر آلمان در کرمان بودند و ایشان به فعالیت های اقتصادی و فرهنگی در کرمان بسیار علاقه مند بودند.
    وی تصریح کرد: سفیر آلمان سه روز در کرمان بودند و به دنبال آن جلسه ای در سفارت داشتیم و پس از آن توافقاتی برای سرمایه گذاری در استان کرمان حاصل شد.
    استاندار کرمان اظهار کرد: موافقت نامه های سرمایه گذاری خوبی در دولت تدبیر و امید با برخی کشورهای اروپایی و چینی در قبل از برجام داشته ایم.
    وی افزود: در برنامه توسعه ملی برای استان کرمان چند قطب اساسی در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی، پتروشیمی و خودروسازی تعیین شده است.
    رزم حسینی گفت: برای مثال استان کرمان رتبه اول معدنی کشور را دارد و این در حالی است که اکتشافات معدنی ما مربوط به 30 تا 40 سال گذشته است و اکتشافات جدیدی که در دست انجام است، سهم ما را بسیار افزایش می دهد.
    وی خاطرنشان کرد: اگرچه کرمان به عنوان یک استان کویری شناخته می شود اما در حوزه کشاورزی نیز 25 درصد باغات کشور مربوط به استان کرمان است و این استان یک قطب کشاورزی در کشور شناخته می شود.
    استاندار کرمان گفت: در حوزه انرژی نیز فرصت خوبی در حوزه انرژی های نو و بادی در استان کرمان وجود دارد.
    وی بیان کرد: خوشبختانه در سفر وزیر نیرو به استان کرمان توافقاتی برای خرید تضمینی انرژی های نو حاصل شده است و این امر فرصت خوبی برای سرمایه گذاری شماست که می توانید محصول خود را به فروش برسانید.
    رزم حسینی گفت: امیدواریم هرچه زودتر عملیات اجرایی طرح های مد نظر شما آغاز شود.
    وی ادامه داد: به دلیل علاقه ای که به حضور سرمایه گذاران در استان داریم، بین روز تعطیل و غیر تعطیل فرقی نمی دانیم و سعی می کنیم این دیدگاه بین سایر مدیران نیز وجود داشته باشد که در دولت تدبیر و امید این امر حاصل شده است.
    در این آیین توافق نامه احداث چهار نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی در استان کرمان به امضا رسید.

    برچسب ها