عصر خودرو

کارشناس بازار سرمایه :

چشم انداز مثبت بورس در گرو روشن شدن وضعیت برنامه‌های اقتصادی

عصر بازار- کارشناس بازار سرمایه گفت: بلاتکلیفی و روشن نبودن دورنمای آینده اقتصاد روند حرکتی بورس را تحت تاثیر قرار داده است، لذا هرچقدر به سمت روشن شدن وضعیت برنامه‌های اقتصادی حرکت کنیم بازار سرمایه عملکرد بهتری خواهد داشت.

چشم انداز مثبت بورس در گرو روشن شدن وضعیت برنامه‌های اقتصادی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان ، عظیم ثابت ، در خصوص علت اُفت شاخص بورس در هفته‌های اخیر بیان کرد: به دلیل اینکه فضای کسب و کار از حالت رونق دور شده و ترمز فضای کسب و کار کشیده شده است، بورس راکد شده، زیرا بازار سرمایه تصویر دورنمای فضای کسب و کار کشور را نزد بازیگران اقتصادی نشان می‌دهد.

    وی در ادامه افزود: بنابراین آغاز حرکت مثبت بورس و چشم انداز بازار سرمایه بستگی به این دارد که فضای کسب و کار از حالت بلاتکلیفی خارج شده و اثرات مذاکرات هسته‌ای در فضای عملیاتی اقتصاد و شرکت‌ها مشاهده شود.

    کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: بلاتکلیفی و روشن نبودن دورنمای آینده اقتصاد روند حرکتی بورس را تحت تاثیر قرار داده است، لذا هرچقدر به سمت روشن شدن وضعیت برنامه‌های اقتصادی حرکت کنیم بازار سرمایه عملکرد بهتری خواهد داشت.

    ثابت در انتها خاطر نشان کرد: بازار سرمایه که در ماه‌های پایانی سال 95 روند جهشی را تجربه کرد و موفق به کسب بازدهی خوبی شد، از ابتدای سال جاری بر خلاف پیش بینی‌ها وارد فاز استراحت شده و روند نزولی را طی کرده است که این روند نگرانی‌هایی را در بین اهالی تالار شیشه‌ای ایجاد کرده است که امیدواریم با مشخص شدن شرایط شاهد بازگشت رشد به بورس باشیم.

    برچسب ها