عصر خودرو

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

ارزش ریالی و ارزی قاچاق کاهش یافته است

عصر بازار- معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: با اقدامات صورت‌گرفته به منطور جلوگیری از قاچاق، حجم قابل توجهی از ارزش ریالی و ارزی قاچاق کاهش یافته است.

ارزش ریالی و ارزی قاچاق کاهش یافته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح ایکس‌ری (دستگاه تصویر برداری) پرسرعت کامیونی در گمرک دوغارون خراسان رضوی با اشاره به مشکلات منطقه اظهار داشت: اکنون در نقطه صفر مرزی با طیب خاطر راجع به مشکلات سخن می‌گوییم که این امنیت مرهون خدمات و تلاش شما در منطقه است.

    معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی پرداخت و یادآور شد: موضوع سه ضلع دارد که مردم، مسئولان و تولیدکننده نقش اساسی ایفا می‌کنند، یکی از راه‌های حمایت از کالای ایرانی، جلوگیری و مبارزه با قاچاق کالا است که در این راستا اقدامات اساسی و قابل توجهی صورت گرفته است.

    امیری با بیان اینکه راه‌اندازی دستگاه‌های سخت‌افزاری (ایکس‌ری) گفت: این موضوع در راستای مبارزه با قاچاق کالا و تأمین امنیت است، همچنین موضوع دیگر اصلاح روش‌ها و فرایندها و قوانین و مقررات است که رسانه‌ها کمتر به آن می‌پردازند.

    وی یادآور شد: یکی از کارهای اساسی دولت در سال‌های اخیر جلوگیری از قاچاق کالا است و حجم قابل توجهی به لحاظ ریالی و ارزی قاچاق کاهش داشته است.

    برچسب ها