عصر خودرو

شاخص کل ۹۲ هزار واحدی شد:

گروه خودرو از منفی ترین های بازار امروز

عصر بازار- در پایان معاملات امروز نیز شاخص کل در بازاری اکثرا منفی، متاثر از معاملات منفی نمادهای رانفور، فملی و تاپیکو با افت حدود ۲۵۰ واحدی به ارتفاع ۹۲۸۴۹ رسید که در این بین نمادهای فولاد، شپدیس، پارسان و جم بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.

گروه خودرو از منفی ترین های بازار امروز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، طی یک ساعت پایانی بازار با افزایش تقاضا در گروه های فلزی و معدنی و بخصوص گروه روی مواجه بودیم که رشد قیمتی آنها را درپی داشته و با توجه به ادامه رشد قیمت دلار داخلی، از پتانسیل های بالای شرکت های صادرات محور، نظیر گروه های مذکور حکایت دارد.
    در گروه استخراج کانه‌های فلزی، نماد کروی در میانه بازار با توجه به قرار داشتن در سطوح حمایتی و با افزایش تقاضا و جهش قیمتی، به صف خرید رسید ولی نهایتا صف خود را عرضه کرد و در حاشیه 4 درصد مثبت، بیشترین رشد قیمتی گروه را به خود اختصاص داد.
    در گروه‌های شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها نمادهای شدوص و زاگرس با جهش قیمتی به صف خرید رسیدند و نمادهای شپاس، شپدیس، شرانل، شپترو، خراسان، جم، فارس، پارسان و شکربن با نوسانات مثبتی مواجه بودند.
    در گروه خودرو به جز خشرق که در حاشیه 4 درصد مثبت بود، مابقی معاملاتی منفی را پشت سر گذاشتند به طوریکه خساپا در حاشیه 2 درصد منفی به 71.8 تومان رسید و نمادهای قطعه ساز از جمله خگستر، خاذین، خکار، خرینگ، ختوقا، خوساز، خموتور، خچرخش، خمهر، خمحرکه وخزر با افت منفی کامل صف فروش تشکیل دادند.

    برچسب ها