عصر خودرو

درگفت‌وشنود تلفنی رییس دفترامورفقهی بانک‌انصاربامشتریان وکارکنان مطرح شد:

عقدمرابحه یک ابزارکارآمد در بانکداری‌اسلامی است

عصر بازار- اجرای طرح «گفتگوی بی‌واسطه» در بانک‌انصار ادامه یافت و این‌بار نوبت به حجت‌الاسلام والمسلمین رضازاده رییس دفترامورفقهی بانک انصار رسید تا در آستانه اربعین شهادت سرور وسالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ازساعت۱۰صبح روزسه شنبه۱۰آذر در مرکزخدمات‌مشتریان حضوریابد وپاسخگوی مشتریان و کارکنانی باشد که در راستای اجرای طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد وبه منظور دریافت پاسخ سئوالات خود، با وی به صورت تلفنی گفتگو کردند.

عقدمرابحه یک ابزارکارآمد در بانکداری‌اسلامی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، حجت‌الاسلام والمسلمین رضازاده در این گفتگوها به سئوالات تماس گیرندگان درباره نحوه محاسبه وجه التزام در تسهیلات امتیازی، نحوه پرداخت عقد مرابحه، احکام و موازین شرعی در عملیات بانکداری بدون ربا پاسخ داد و در پاسخ به یکی ازمخاطبان که از ایشان درخصوص عقد مرابحه سئوال کرده بود، گفت:  عقدمرابحه یک ابزار کارآمد در بانکداری اسلامی است و می تواند 80% نیازهای مشتریان را برآورده کند.

    گزارش اداره‌کل‌بازاریابی‌وتبلیغات حاکی ازآن است که این گفتگو نیز همچون موارد گذشته براساس زمانبندی مشخص و از قبل تعیین شده در مرکز خدمات مشتریان بانک انصار صورت گرفت و تماس گیرندگان پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها