عصر خودرو

از امروز صورت می گیرد؛

آغاز دوره های آموزشی آنلاین بورس کالا با "معاملات آتی زعفران"

عصر بازار- دوره های آموزشی آنلاین بورس کالای ایران از امروز -یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه- ساعت ۱۵ به صورت رایگان با آموزش معاملات آتی زعفران آغاز می شود .

آغاز دوره های آموزشی آنلاین بورس کالا با "معاملات آتی زعفران"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالا خبر ، جواد فلاح، مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران در خصوص آغاز دوره های آموزشی آنلاین این بورس گفت: بورس کالای ایران در راستای آموزش سریع، آسان و پوشش وسیع برای علاقمندان در سراسر کشور اقدام به آغاز برگزاری دوره های آموزشی آنلاین کرده است که این دوره ها از امروز به صورت رایگان با آموزش کلیات قراردادهای آتی، نحوه معاملات قرارداد آتی زعفران، مزایای این معاملات و نحوه معاملات سامانه مجازی بازار مشتقه (ویدکس) شروع می شود.

    فلاح افزود: این سری از دوره های آموزشی آنلاین بورس کالا هر روز ساعت 15 آغاز می شود و علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس http://lms.ime.co.ir:8080/r5wbssyeznd در سراسر کشور و بدون طی مسافتی برای حضور در کلاس های آموزشی و حتی از طریق تلفن همراه در این دوره شرکت کنند.

    مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالا با بیان اینکه در دوره های آموزشی آنلاین امکان طرح پرسش و پاسخ وجود دارد، اظهار داشت: این دوره های آموزشی برای افرادی که هم اکنون درصدد اخذ کد معاملات آتی بوده و باید در آزمون مربوطه شرکت کنند، در یادگیری مفاهیم و انجام معاملات کمک کننده خواهد بود.

    برچسب ها