عصر خودرو

مدیر کل دفتر امور سهام سازمان خصوصی سازی :

۳۵ میلیون ایرانی سود سهام عدالت گرفتند

عصر بازار- مدیر کل دفتر امور سهام سازمان خصوصی سازی گفت: تا به امروز بیش از ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت، سود سهام خود را به طور کامل دریافت کرده اند.

۳۵ میلیون ایرانی سود سهام عدالت گرفتند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، اسمعیل مختاری دولت آبادی گفت: تا به امروز بیش از 35 میلیون و 500 هزار نفر از مشمولان سهام عدالت، سود سهام خود را به طور کامل دریافت کرده اند که این میزان سود حدود 3 هزار میلیارد تومان می باشد.

    مدیر کل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی افزود: این دسته از مشمولان افرادی هستند که تا اوایل بهمن ماه سال گذشته شماره شبای حساب بانکی خود را وارد سامانه سهام عدالت کرده اند و سود سهام آنها پس از تائید شماره شبای بانکی، به حسابشان واریز شده و تسویه سود سهام عدالت به طور کامل با آنها انجام شده است. بنابراین یک دوره کامل سود مشمولانی که شبای آنان تا اوایل بهمن تائید شده بود، پرداخت و با آنها تسویه شده است.

    وی اذعان داشت: افرادی که در دو سه ماه گذشته یعنی از اوایل بهمن ماه سال 96 تا اوایل اردیبهشت ماه امسال شماره شبای بانکی خود را برای دریافت سود وارد سامانه سهام عدالت کرده اند نیز، پس از تائید شماره شبای بانکی به تدریج در حال دریافت سود سهام عدالت خود هستند که این دسته از مشمولان نیز جمعیتی حدود 3 میلیون و 400 هزار نفر را شامل می شوند که ارزش سود سهام عدالت آنها حدود 280 میلیارد تومان است.

    دولت آبادی با اشاره به این که سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir به صورت شبانه روز و بدون وقفه آماده ارائه خدماتی چون ارائه صورتحساب به مشمولان و ثبت شماره شبای بانکی آنها است گفت: از افرادی که تا کنون اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در این سامانه نکرده اند درخواست می کنیم در اسرع وقت اقدام به این کار کنند تا پس از تائید شماره شبای وارد شده در سامانه، هر چه سریعتر سود سهام عدالت به حساب آنها واریز شود.

    وی با تاکید بر استقبال سازمان خصوصی سازی از دریافت شماره شبای مشمولان جهت واریز سود سهام عدالت به حساب آنها افزود: یکی از اهداف اصلی سهام عدالت ایجاد درآمد برای مشمولان بویژه افراد کم درآمد و کسانی است که تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار دارند. بر این اساس در هفته های گذشته مکاتبات گسترده ای با نهادهای مختلف در سراسر کشور داشته و از آنها خواسته ایم که به مشمولانی که تا کنون اقدام به ثبت شماره شبای خود در سامانه سهام عدالت نکرده اند، اطلاع رسانی کنند تا هر چه سریعتر این اتفاق بیفتد و مشمولان از مزایای سهام عدالت خود بهره مند شوند.

    مدیر کل دفتر امور سهام سازمان خصوصی سازی ادامه داد: این سازمان کماکان تلاش ها و پیگیری های خود را در قالب اطلاع رسانی، نامه نگاری، ارتباط با نهادهای مختلف و رسانه ها در رابطه با دریافت شماره شبای مشمولان جهت واریز سود سهام عدالت به حساب آنها ادامه خواهد داد.

    وی در پایان گفت: مطابق قانون تجارت شرکتهای سرمایه پذیر 8 ماه فرصت دارند تا سود تقسیمی مجامع خود را به حساب سازمان خصوصی سازی برای واریز به حساب مشمولان پرداخت کنند که خوشبختانه همکاری خوبی در این رابطه توسط شرکتهای سرمایه پذیر با این سازمان انجام شده است و جا دارد از همه این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

    دولت آبادی افزود: البته در این بین هنوز شرکتهایی هستند که سود تقسیمی مجامع خود را به صورت کامل پرداخت نکرده اند که امیدواریم این تعداد معدود از شرکتهای سرمایه پذیر نیز به زودی این کار را انجام دهند.

    برچسب ها