عصر خودرو

سود سهام عدالت متاخرین در یک مرحله پرداخت می‌شود

عصر بازار- واریز سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ مشمولانی که با تاخیر شماره شبا داده‌اند، آغاز شده و سود این دسته در یک مرحله پرداخت می‌شود.

سود سهام عدالت متاخرین در یک مرحله پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، طی ماه های گذشته سازمان خصوصی سازی شروع کرد سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال مالی 1395 را بپردازد اما تعدادی از مشمولان سهام عدالت شماره شبای بانکی خود را به سامانه سهام عدالت اعلام نکرده بودند و این موضوع باعث شد که سود سهام این دسته تا کنون واریز نشود.

    اما تعدادی از این عده به تازگی شماره شبای بانکی خود را در سیستم وارد کردند و شماره حساب آنها راستی آزمایی شده است. این مشمولان که با تاخیر شماره شبای حساب بانکی خود را با موفقیت به سامانه اعلام کرده اند در 21 بانک به صورت تدریجی در فاز جدید پرداخت سود آنها آغاز شده که بر این اساس سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 آنها به صورت یکجا به حسابشان واریز و تسویه حساب خواهد شد.

    بر این اساس آن دسته از مشمولانی که طی دو ماهه انتهایی سال 1396 یا در اوایل سال 1397 شماره شبای بانکی خود را به سازمان خصوصی سازی اعلام کرده اند و اکنون تایید شماره شبا مربوط در سامانه سهام عدالت قابل رویت است، به تدریج سود خود را دریافت خواهند کرد.

    آن دسته از مشمولانی که شبا بانکی خود را با تاخیر به سامانه سهام عدالت اعلام کرده و هنوز اقدامات راستی آزمایی و کنترل شبا بانکی آنان از سوی بانک‌های عامل ذیربط در دست اقدام است، پس از این مرحله و متعاقب تایید شبا آنان طی ماه های بعد واریز سود به حساب آنان انجام خواهد شد.

    برچسب ها