عصر خودرو

افت ناچیز بازدهی گروه خودرو در این هفته

عصر بازار- در هفته ای که گذشت شاخص گروه خودرو با افت ۱ درصد در عدد ۱۴ هزار و ۶۹۰ واحد آرام گرفت.

افت ناچیز بازدهی گروه خودرو در این هفته
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، عرضه‌های سنگین بازار شنبه روی دوش خودرویی‌ها بود در این میان نمادهای بسیاری از گروه خودرو تا صف فروش شدن پیش رفتند که میتوان به نمادهای خاذین، خکاوه، خرینگ، خچرخش، خوساز، ختراک و خمهر اشاره کرد. از سویی دیگر خموتور با رشد 5 درصدی و صف خرید خود در این فضای منفی، چشم نوازی می‌کرد. نمادهای بزرگ خساپا و خودرو نیز در حاشیه 2 درصد منفی به قیمتهای 71 تومان و 243 تومان رسیدند.
    روز یکشنبه عمده نمادهای گروه خودرو افت قیمت کردند اما با رشد نماد خودرو در حاشیه 1 درصد مثبت به دلیل وزن سنگین این نماد در گروه، شاخص گروه نهایتا با رشد جزئی 7.38 واحدی مواجه شد.
    دوشنبه در گروه متعادل خودرو، رشد 16 درصدی قیمت خاهن خودنمایی میکرد که به دلیل عدم کشف قیمتی در روز قبل، بدون محدودیت نوسان معامله شد. این درحالی بود که نمادهای مهم خساپا و خودرو با تغییرات ناچیز قیمتی حوالی صفر تابلو  به قیمتهای 71.7 تومان و 245.8 تومان رضایت دادند و جو کلی گروه  متعادل بود.
    در آخرین روز کاری هفته نیز گروه خودرو برای سومین روز پی در پی سبزپوش بود و شاخص با افزایش 122 واحدی بیشترین رشد هفته را ثبت کرد. در این روز نماد خشرق حوالی مثبت کامل تنها صف خرید گروه را داشت، ختراک نیز در آستانه صف خرید معاملاتش را به پایان برد، خساپا در حاشیه 2 درصد مثبت به 73 تومان رضایت داد و خودرو صفر مثبت بدون تغییر قیمتی در 246 تومان باقی ماند. مابقی نمادها نیز متعادل و عمدتا مثبت بودند.

    برچسب ها