عصر خودرو

تصویب ۱۶۹ ریال سود نقدی برای هر سهم بورسی

عصر بازار- میزان سود تقسیم شده شرکت‌ها به تفکیک صنعت در پایان فروردین ماه امسال برابر با ۲۸۵۵ میلیارد ریال بود و متوسط سود نقدی برای هر سهم معادل ۱۶۹ ریال را نشان می‌دهد.

تصویب ۱۶۹ ریال سود نقدی برای هر سهم بورسی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، بررسی اطلاعات اداره آمار شرکت بورس، تطبیق سود (زیان) پیش‌بینی شده شرکت‌ها در فروردین 97 را نسبت به اسفند 96 نشان می‌دهد تعداد 9 شرکت با افزایش و تعداد 9 شرکت با کاهش سود همراه بوده‌اند و بقیه شرکت‌ها نیز شامل 291 شرکت، تغییری در سود (زیان) پیش‌بینی شده نداشته‌اند.

    همچنین سود و زیان پیش‌بینی شده شرکت‌ها در پایان فروردین امسال برابر با 445018 میلیارد ریال می‌باشد که نسبت به اسفند گذشته معادل 48969 میلیارد ریال کاهش را نشان می‌دهد. ضمن این که در پایان نخستین ماه امسال نیز متوسط  پیش‌بینی سود(زیان) خالص شرکت‌های بورسی به ازای هر سهم برابر با 308 ریال می‌باشد.

    این گزارش می‌افزاید: میزان سود تقسیم شده شرکت‌ها به تفکیک صنعت- انباشته هم در نخستین ماه بهار امسال، بیش از 2855 میلیارد ریال بوده که 57 درصد درآمد (زیان) واقعی شرکت‌ها بوده است. همچنین متوسط سود نقدی برای هر سهم معادل 169 ریال را نشان می‌دهد.

    برچسب ها