عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

صورت وضعیت پرتفوی آبان ماه "ونفت"

عصر بازار- ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۹۴ به ۴۸۱ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ریال رسید.

صورت وضعیت پرتفوی آبان ماه "ونفت"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 آبان ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای آبان ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 568 میلیارد و 484 میلیون ریال و ارزش بازار 498 میلیارد و 343 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل سه میلیارد و 683 میلیون ریال کاهش یافت و به 564 میلیارد و 801 میلیون ریال رسید، در حالی که ارزش بازار آن نیز معادل 16 میلیارد و 794 میلیون ریال کاهش یافت و معادل 481 میلیارد و 549 میلیون ریال محاسبه شد.

    گفتنی است "ونفت"در یک ماهه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 14 میلیارد و 897 میلیون ریال و مبلغ 13 میلیارد و 639 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل یک میلیارد و 205 میلیون ریال زیان شناسایی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها