عصر خودرو

بازگشت شریک محافظه‌کار

مذاکره وزارت نفت با اینپکس

عصر بازار- مدیران شرکت اینپکس به عنوان بزرگترین شرکت اکتشاف و تولید (E&P) امروز با مقامات نفتی دروزارت نفت دیدار می کنند.

مذاکره وزارت نفت با اینپکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، اینپکس پس از توافق ایران و ١+٥ برای بازگشت به ایران اعلام آمادگی کرده بود و پس از حضور در دو روز نشست معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی نمایندگان آن امروز با مقامات وزارت نفت دیدار می کنند.

    این شرکت در زمینه اکتشاف، استخراج، بازاریابی و فروش نفت خام و گاز طبیعی و ال ان جی فعالیت می کند و پیش از تحریمها علیه ایران در میدان آزادگان حضور داشته و بعد از توافق ایران برای بازگشت به این میدان اعلام آمادگی کرده است.

    این شرکت که دارای ٤٨ زیر مجموعه است در حال حاضر در ٧۰ پروژه در ٢٧ کشور جهان از جمله در کشورهای استرالیا، اندونزی، قزاقستان، گرجستان، آذربایجان، چین، امارات و برزیل فعال است.

    ریشه های تاسیس این شرکت به سال ١٩٤١ و تاسیس کیکوکو اویل بازمی گردد. شاخه دیگر از اینپکس، شرکت نفت فلات قاره شمال سوماتراست که در سال ١٩٦٦ با مشارکت شرکت پرتامینا راه اندازی شد. در سال ٢۰۰٦ در پی ادغام این دو شرکت، کمپانی اینپکس تشکیل شد.

    اینپکس پیشتر مسئولیت توسعه میدان آزادگان را به عهده داشت که با آغاز عصر تحریم‌های نفتی علیه ایران، کشور را ترک کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها