عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

پیش بینی سود سال ۹۵ "سمگا"

عصر بازار- سمگا پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۵ را با ۲۸ درصد کاهش نسبت به سال جاری مبلغ ۱۰۲۸ ریال اعلام کرد. این شرکت برای سال مالی ۹۴ مبلغ ۱۴۲۱ ریال سود پیش بینی کرده بود.

پیش بینی سود سال ۹۵ "سمگا"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، بودجه اعلامی شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری برای سال مالی 94 بر اساس مبالغ بودجه اعلام شده شرکت‌های زیرمجموعه (فرعی و وابسته) تنظیم شده است که صرف بودجه اعلامی توسط سهامدار عمده مبنای محاسبه سمگا قرار خواهد گرفت. در خصوص شرکت‌های فرعی نیز صرفاً بودجه اعلام شده توسط شرکت میلاد آریازیگورات محقق نشده که آن هم به‌دلیل افت قابل ملاحظه بازار در طی اواخر سال 1393 و ماه‌های سپری شده سال 1394 بوده است.

    سیاست‌های اتخاذ شده توسط مجموعه گروه مالی گردشگری مبنی بر تمرکز مجموعه شرکت‌های گروه در یک محل فیزیکی دلیل فروش ساختمان بوده که باعث تحصیل سود از این منبع و جبران سود پیش‌بینی شده در بودجه شده است.

    لذا بنا به مراتب مذکور و با توجه به عدم تامین سود پیش‌بینی توسط شرکت‌های وابسته (اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان،بانک گردشگری و کارگزاری آگاه) و تامین سود بودجه از محل جابجائی دارائی، ترکیب سود و زیان در دو بخش عملیاتی و غیر عملیاتی دستخوش تغییر شد. لیکنEPS    پیش‌بینی سال مالی، محقق خواهد شد.مضافا بر اینکه چنانچه شرکت به این نتیجه برسد که نیاز به تعدیل EPSدارد حتما تابع قوانین و مقررات در افشای این موضوع خواهد پرداخت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها