عصر خودرو

"حفارس" با وجود مشتری فروش نرفت

خریدار بلوک ۱۷ درصدی "شبندر" مشخص شد

عصر بازار- سازمان خصوصی سازی بلوک مدیریتی ۱۷ درصدی سهام "شبندر" را از طریق شرکت کارگزاری بانک ملی روی میز فروش بورس تهران گذاشت که در نهایت به همان قیمت پایه از سوی هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان خریداری شد.

خریدار بلوک ۱۷ درصدی "شبندر" مشخص شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، طی معاملات امروز بازار سهام سازمان خصوصی سازی تعداد 2 میلیارد و 346 میلیون سهم معادل 17 درصد از کل سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس به وکالت از شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به صورت یکجا و نقد و یا 20 درصد نقد و مابقی بطور اقساط 5 ساله و به قیمت پایه هر سهم 4294 ریال بر روی میز فروش بورس گذاشت که بدون رقابت از سوی هلدینگ گسترش نفت و گاز پارسیان خریداری شد.

    سازمان خصوصی سازی بلوک مدیریتی 17 درصدی سهام "شبندر" را از طریق شرکت کارگزاری بانک ملی و با 4 کد معاملاتی روی میز فروش گذاشته بود. در عین حال برای قطعیت این معامله می بایست تا 9 روز کاری صبر کرد.

    شرکت پالایش نفت بندر عباس ، سازمان تامین اجتماعی با مالکیت 27.92 درصدی سوای سهام عدالت اصلی ترین بازیگر این سهم است و پس از آن گروه مالی ملت متعلق با بانک ملت، مالکیت 4.86 درصدی این سهم را در اختیار دارد.

    شستا بطور مستقیم و غیر مستقیم نیز به عنوان مالک سهام کنترلی پتروشیمی جم به شمار می رود.

    امروز هم چنین تعداد 303 میلیون و 920 هزار سهم معادل 87.08 درصد از کل سهام شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس را برای سومین دفعه به وکالت از شرکت بازرگانی دولتی ایران بطور یکجا و نقد و یا 15 درصد نقد و مابقی بطور اقساط 5 ساله و به قیمت پایه هر سهم 3595 ریال روی تابلوی معاملات بورس تهران عرضه شد که با وجود خریدار حقیقی اما فروش نرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها