عصر خودرو

آیفکس ۸۰۰ واحدی شد

خرید و فروش یک هزار و ۱۰۶ میلیارد ریالی در فرابورس

عصر بازار: در جریان معاملات امروز در فرابورس ایران ضمن افزایش آیفکس به ۸۰۰ واحد، ارزش معاملات به یک هزار و ۱۰۶ میلیارد ریال رسید.

خرید و فروش یک هزار و ۱۰۶ میلیارد ریالی در فرابورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس، در پایان معاملات امروز 21 تیرماه، 483 میلیون و 890 هزار ورقه بهادار در 21 هزار و 714 نوبت دست به دست شد و ارزش آن به یک هزار و 106 میلیارد و 960 میلیون ریال رسید.

    در روز جاری، آیفکس با رشد 6.7 واحدی به 800 واحد رسید و بانک دی با معامله 19 میلیون و 520 هزار سهم به ارزش 42 میلیارد و 580 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات به خود اختصاص داد.

    بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به رشد قیمت سهام شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، سیمان لار سبزوار و پتروشیمی امیرکبیر بود و سهام پتروشیمی زاگرس و جم بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.

    از سوی دیگر، سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، نیرو سرمایه و پتروشیمی مارون بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند و هر ورقه حق تقدم تسهیلات مسکن در بازه 730 تا 750 هزار ریال داد و ستد شد.

    طبق این گزارش، بازار اوراق با درآمد ثابت امروز شاهد معامله 26 هزار و 120 ورقه اجاره سه ماهه مپنا بود و بیشترین حجم معاملات ETF هم به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با خرید و فروش 7 میلیون و 90 هزار سهم اختصاص یافت.

    برچسب ها