عصر خودرو

رئیس اتحادیه کشوری آهن و فولاد خبر داد

دپوی آهن و فولاد در کارخانجات

عصر بازار- رئیس اتحادیه کشوری آهن و فولاد با بیان اینکه بسیاری از کارخانجات آهن و فولاد به ناچار با دپوی محصولات خود در کارخانه‌ها مواجه شده‌اند، گفت: قیمت‌ها نیز به کف رسیده و همواره این روند کاهشی ادامه دارد.

دپوی آهن و فولاد در کارخانجات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، محمد آزاد با اشاره به اینکه این روزها رکود در بازار خرید و فروش آهن و فولاد افزایش بیشتری یافته است، اظهار داشت: در حال حاضر 8 ماه از سال می‌گذرد و تولیدکنندگان نتوانسته‌اند به اندازه تولید محصولات خود را به فروش برسانند.

    وی با اعلام اینکه امسال بیشترین صادرات آهن و فولاد صورت گرفته است، افزود: با این حال در بازار داخلی همچنان رکود حاکم است و حتی بسیاری از کارخانجات آهن و فولاد به ناچار با دپوی محصولات خود در کارخانه‌ها مواجهه شده‌اند.

    رئیس اتحادیه کشوری آهن و فولاد تصریح کرد: حتی فولاد مبارکه که بزرگترین کارخانه تولید فولاد در کشور است قیمت محصولات خود را پایین‌تر از قیمت جهانی به فروش می‌رساند.

    آزاد با بیان اینکه خریداری در بازار آهن و فولاد نیست گفت: بسیاری از کارخانجات شیفت کاری خود را کم کرده‌اند حتی قیمت‌ها نیز به کف رسیده و همواره این روند کاهشی ادامه دارد.

    وی تصریح کرد: قیمت تیرآهن امروز 1540 و میلگرد 1340 تومان تعیین شده است اما برخی از تولیدکنندگان حتی میلگرد را زیر 1300 تومان نیز به فروش می‌رسانند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها