عصر خودرو

بازگشت تعادل به معاملات بورس

عصر بازار- در ادامه جو منفی بازار و نگرانی فعالان بازار از تحریم های جدید علیه ایران، امروز نیز شاخص کل با عقبگرد ۲۱۹ واحدی به عدد ۹۳ هزار و ۵۸۷ واحد رسیدف با این حال فضای بورس متعادل و منطقی بود.

بازگشت تعادل به معاملات بورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، در جریان معاملات امروز شاخص کل بورس تهران با افت 218.6 واحدی به ارتفاع 93 هزار  و 587 واحد رسید که در این میان نمادهای جم، فارس، فولاد، شخارک و شفن بیشترین تاثیر منفی را داشتند در حالیکه دو نماد آپ و خاهن به ترتیب با 36.5 و 32 واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص داشتند.
    پربیننده ترین نمادهای امروز شامل خساپا، فایرا، فولاد، وبصادر، خزامیا، فاسمین و وبملت بود که در این یمان فایرا در حاشیه 4 درصد مثبت بیشترین رشد را داشت این نماد امروز در کدال در خصوص روند قیمتی سهم شفاف سازی کرد. مابقی نمادهای مذکور حوالی صفر مثبت یا منفی تابلو تغییر قیمتی ناچیز ثبت کردند.
    در گروه متعادل خودرو، رشد 16 درصدی قیمت خاهن جالب توجه بود که به دلیل کشف قیمتی در روز قبل امروز بدون محدودیت نوسان معامله شد. همینطور نمادهای ختوقا ختراک و خوساز حوالی 5 درصد مثبت بودند که ختوقا صف خرید خود را حفظ کرد و دو نماد دیگر صفشان عرضه شد. در طرف مقابل خمتور و خمحور منفی کامل و صف فروش‌های گروه بودند.
    در گروه فلزات نیز فولای تنها صف خرید گروه بود، نمادهای فایرا و فمراد نیز در حاشیه 4 و 3 درصد مثبت جزو سبزترینها بودند، درحالیکه زنگان، فسپا وفنورد  منفی کامل و صف فروش بودند، مابقی معاملاتی متعادل را پشت سر گذاشتند.
    عمده نمادهای گروه محصولات شیمیایی نیز سرخ پوش بودند در این میان شپارس و شپترو در حاشیه 3 و 4 درصدی مثبت بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند.
    گروه محجور بانکی، در ادامه توقف طولانی مدت برخی نمادها، همچنان با معاملاتی کم رمق دنبال می‌شد که در این میان نماد وپست از اقبال بیشتری برخوردار بوده و نوسانات مثبتی را تجربه کرد.

    برچسب ها