عصر خودرو

آیفکس منفی متعادل شد

عصر بازار- امروز شاخص فرابورس با کاهش ۳.۶ واحدی به ارتفاع ۱,۰۵۱ واحد رسید در این میان نمادهای سرچشمه، ذوب، شرانل، شپاس، کرمان و مارون بیشترین تاثیر منفی را داشتند و میدکو با ۰.۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را داشت.

آیفکس منفی متعادل شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، در جریان داد و ستدهای روز جاری آیفکس با کاهش 3.6 واحدی به ارتفاع 1,051 واحد رسید در این میان نمادهای سرچشمه، ذوب، شرانل، شپاس، کرمان و مارون بیشترین تاثیر منفی را داشتند و میدکو با 0.3 واحد بیشترین تاثیر مثبت را داشت.
    از میان نمادهای پربازدید فرابورسی صف فروش و افت نزدیک 5 درصدی دو نماد زنگان و کرمان قابل توجه بود. زاگرس نیز از معدود نمادهای پربازدید مثبت بود که رشد ناچیز حوالی صفر مثبت را به ثبت رسانید. ذوب نیز با افت 1.5 درصدی به 70 تومان رسید.
    صدرنشینی بازار امروز آیفکس با بیشترین رشد قیمتی به ترتیب به نمادهای غفارس، غگلستا، کی بی سی، وگستر، غگلپا، کوثر و دتولید اختصاص یافت.
    این درحالی بود که نمادهای زنگان، سرچشمه، کرمان، سدبیر، قشیر، کشرق و شلیا با بیشترین کاهش قیمتی در انتهای جدول معاملات نشستند.
    ارزش معاملات امروز آیفکس در بازارهای پنجگانه 269 میلیارد تومان شد که این رقم محصول دست به دست شدن تعداد 138 میلیون برگه سهم و حق تقدم در 25 هزار نوبت معاملاتی بود.

    برچسب ها