عصر خودرو

دور برگردان بورس به کانال ۹۳ هزار واحدی:

اکثر گروه ها منفی و صف خرید برخی نمادهای غذایی

عصر بازار- در جریان معاملات امروز شاخص کل بورس تحت تاثیر معاملات منفی به ویژه نمادهای فارس، جم، فولاد، حکشتی، آپ و تاپیکو با افت ۴۷۳.۷ واحدی به ارتفاع ۹۳ هزار و ۸۱۰ واحد رسید.

اکثر گروه ها منفی و صف خرید برخی نمادهای غذایی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، ارزش معاملات بورس تهران در روز جاری 183.7 میلیارد تومان بود که این رقم نتیجه دست به دست شدن 696.5 میلیون برگه سهم در 37.3 هزار نوبت معاملاتی بود.
    امروز فملی با 24 واحد و خودرو با 12 واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص بورس داشتند. از این رو وضعیت گروه خودرو از روز قبل بهتر بود گرچه در مجموع گروه روز منفی را پشت سر گذاشت.
    از سویی دیگر در بین نمادهای گروه فلزی به جز فایرا و فمراد که صف خرید تشکیل داده بودند و نمادهای فملی، فمراد، کیمیا، فزرین، ارفع و میدکو که حوالی صفر مثبت نوسان کردند، مابقی همگی افت قیمتی داشتند.
    پالایشی‎ها نیز متعادل و عمدتا منفی بودند. گروه محصولات شیمیایی، معدنی، سرمایه گذاری، حمل و نقل، انبوه سازی، رایانه، سیمانی نیز از دیگر گروه‌های منفی بازار بودند. در گروه محصولات غذایی رشد قیمتی غفارس، غشان، غگل، غسالم، غگلستا و غگرجی بیش از سایر نمادها مورد توجه بود و اکثر این نمادها تا رشد مثبت کامل و صف خرید پیش رفتند. نمادهای غگل، غپاک، غپآذر و غاذر نیز سبزپوش بودند، مابقی افت قیمتی تجربه کردند ولی در مجموع نمادهای غذایی بیش از سایر گروه‌ها رشد قیمتی داشتند.
    در گروه منفی سرمایه گذاری نیز رشد دو نماد «واعتبار» و «وگستر» در حاشیه 4 درصد مثبت خودنمایی می کرد.
    در این روز شاهد بازگشایی نمادهای فمراد، لسرما (با رشد بیش از 7 درصدی صدرنشین بازار شد)، خاهن، ونیکی، لسرما، تکنو، غالبرح و ماح بودیم. این درحالی بود که نمادهای فایرا، کفپارس و کرماشا متوقف شدند.

    برچسب ها