عصر خودرو

مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی:

صنعت دریانوردی کشور نیازمند ارتقاء علمی است

عصر بازار- غنجی گفت: در زمینه ارتقا ایمنی دریایی باید نقش نیروی انسانی، اقتصاد و فن آوری را با یکدیگر تلفیق کرد تا به بهترین برون داد در این زمینه دست یافت.

صنعت دریانوردی کشور نیازمند ارتقاء علمی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر غنجی مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هوشمند سازی، دیجیتالیسم و اتوماسیون به مهمترین فاکتور‌ها در صنعت کشتیرانی تبدیل شده‌اند، اظهار کرد: در زمینه ارتقا ایمنی دریایی باید نقش نیروی انسانی، اقتصاد و فن آوری را با یکدیگر تلفیق کرد تا به بهترین برون داد در این زمینه دست یافت.

    مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، صنعت کشتیرانی را در جهان تحت فشار دانست و افزود: اقتصادی شدن مباحث در صنعت کشتیرانی سبب شده تا ایمنی مغفول بماند، بنابراین نقش اقتصاد و بنگاه‌های اقتصادی در صنعت کشتیرانی باید مورد بازشناسی قرار بگیرد.

    وی با اشاره به نیاز به آمادگی ملی برای افزایش توان علمی برای گرفتار نشدن در چهارچوب‌های از پیش تعیین شده از سوی کشور‌های پیشرفته، گفت: بنگاه‌های اقتصادی بزرگ غربی با نفوذ و توانایی که دارند، قوانین و مقررات و راهبرد‌ها بر اساس منافع خود سامان می‌دهند.

    به گفته این مقام مسئول در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، لازمه برون رفت از این وضعیت تنها ارتقاء علمی و عملی در تمام شئون کشور بخصوص حوزه کشتیرانی است.

    وی در خاتمه تاکید کرد: مدیریت دانش در جهان حرف اول را میزند ما نیز باید در این زمینه با قدرت وارد شویم.

    برچسب ها