عصر خودرو

۷ کارگاه آموزشی، نشست خبری و رونمایی از ویدکس؛

برنامه‌های متنوع بورس کالا در فاینکس ۲۰۱۸

عصر بازار- امسال یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود و بزرگترین نهادهای اقتصادی ایران، آخرین دستاوردهای خود را به اشتراک می‌گذارند، فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود را معرفی و علاقمندان را به خود جذب می‌کنند.

برنامه‌های متنوع بورس کالا در فاینکس ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، در این راستا، بورس کالا نیز برنامه‌هایی برای مخاطبان خود دارد و در فاینکس2018 با برگزاری 7 کارگاه آموزشی و ارائه 4 مقاله حضور پررنگی خواهد داشت. به این ترتیب بورس کالا 7 کارگاه آموزشی را برای علاقمندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه برگزار می‌کند که آشنایی با «بورس کالای ایران، کارکردهای آن و نحوه انجام معاملات»، «معاملات طلا و سکه با استفاده از ابزارهای نوین معاملاتی همچون قرارداد آتی، قرارداد اختیار معامله، معاملات گواهی سپرده کالایی و صندوق‌های کالایی» در سه نوبت و «روش‌های جدید معاملات در بورس کالای ایران همچون مناقصه، فوروارد، کشف پریمیوم و تامین مالی» از جمله موضوعات کارگاه‌های آموزشی بورس کالا است.
    از دیگر موضوعات این کارگاه‌ها نیز می‌توان به آشنایی با «ابزارهای اجرای سیاست‌های حمایتی دولت در بخش کشاورزی در بورس کالای ایران» و «انواع معامله در بورس کالا و بهره‌مندی از معافیت مالیاتی و معافیت از تشریفات مزایده و مناقصه" اشاره کرد.
    همچنین در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مقالاتی با عنوان «امکان سنجی استفاده از اوراق سلف در تامین مالی مسکن»، «لزوم استفاده از روش‌های نوین در زنجیره تامین غلات (نهاده‌های دام و طیور) کشور با تکیه بر ظرفیت‌های بورس کالا»، «طراحی سیستم هوشمند معاملات الگوریتمی برای قرارداد آتی سکه طلا مبتنی بر داده‌های درون روزی» و «همچنین اختیار معامله دامنکی به عنوان یک ابزار مالی توانمند در پوشش ریسک بازارهای کالایی» ارائه می‌شود.
    نشست خبری مدیرعامل بورس کالا
    مدیرعامل بورس کالای ایران در زمان برپایی نمایشگاه، طی نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه دیدار خواهد کرد و به سوالات آنها پاسخ خواهد داد. علاوه بر حضور مدیرعامل بورس کالای ایران در این نمایشگاه، مدیران ارشد بورس کالا در ایام برگزاری نمایشگاه به تناوب در غرفه شرکت حضور خواهند داشت؛ علاوه بر این، کارشناسان بخش‌های مختلف بورس کالا نیز به صورت تمام وقت در غرفه این بورس پاسخگوی سوالات سهامداران، فعالان صنایع، سرمایه گذاران، کارآفرینان، پژوهشگران و کلیه مراجعین و علاقمندان خواهند بود.
    ویدکس رونمایی می‌شود
    همچنین رونمایی و معرفی امکانات جدید سامانه مجازی معاملات بازار مشتقه موسوم به "ویدکس" و رونمایی از ٣ کتاب جدید در حوزه ابزارهای مالی و ارایه 4 مقاله تخصصی از دیگر برنامه‌های بورس کالای ایران است.  علاوه بر این، در طول برگزاری نمایشگاه یازدهم تابلوهای معاملاتی بورس کالا به صورت آنلاین در غرفه این بورس به نمایش در خواهند آمد.

    برچسب ها