عصر خودرو

بانک ها در صدر ارزش معاملات قرار گرفتند

عصر بازار- در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران شاخص بورس هرچند مثبت شد اما در جا زد.

بانک ها در صدر ارزش معاملات قرار گرفتند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در نتیجه معاملات روز جاری شاخص کل بورس سه واحد بالا رفت. همچنین در این روز بیش از 465 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 997 میلیارد ریال در 30 هزار نوبت معاملاتی دست به دست شد.

    گفتنی است امروز شاخص قیمت یک واحد بالا رفت. شاخص بازار اول 37 واحد افت کرد اما شاخص بازار دوم 245 واحد رشد را به ثبت رساند.

    نمادهای پتروشیمی جم، پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری امید، سرمایه گذاری غدیر و مخابرات بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ثبت کردند. این در حالی بود که تاپیکو و بانک صادرات بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشت.

    گفتنی است در این روز بانک ها، شیمیایی ها و محصولات فلزی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

    همچنین مارگارین، قند اصفهان، قند شیرین خراسان، لعابیران، کمک فنر ایندامین، دوده صنعتی پارس و ملی سرب و روی ایران بیشترین رشد قیمت ها را داشتند. در این روز داروسازی کوثر، محورسازان ایران خودرو، ایران یاسا تایر، نیرو محرکه، بیمه آسیا، آبادگران و قند ثابت خراسان با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

    در پایان معاملات روز جاری اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، قند قزوین، صنایع شیمیایی فارس، ذرت تحویل 9412،سیمان ارومیه، تهران شیمی بیشترین تقاضای خرید را داشتند.

    این در حالی است که بانک کارآفرین، سیمان اصفهان، خوراک دام پارس، کاشی و سرامیک سینا، گلوکوزان، فولاد خراسان و روزدارو سنگین ترین عرضه ها را داشتند.

    بیشترین حجم معاملات هم متعلق به حق تقدم فولاد مبارکه با معامله 45 میلیون سهم و بیشترین ارزش معاملات متعلق به ایران خودرو دیزل با معامله 117 میلیارد ریال سهم بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها