عصر خودرو

افت ۵۱۱ واحدی شاخص کل در بلاتکلیفی بازار

عصر بازار- در پایان معاملات شاخص کل در بازاری منفی و متاثر از معاملات منفی نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شتران، حکشتی و آپ با افت حدود ۵۱۱ واحدی به ارتفاع ۹۴,۲۸۴ رسید که در این بین نمادهای رانفور و دعبید بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.

افت ۵۱۱ واحدی شاخص کل در بلاتکلیفی بازار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، امروز اکثر نمادهای بازار افت قیمتی تجربه کردند ، در این یمان خودرویی ها جزو منفی ترینها بودند، هر چند نمادهای گروه خودرویی از نظر بنیادی چندان مناسب نیستند ولی از نظر تکینکی هم اصلاح عمیقی داشته اند لذا در صورت عدم توافق برجام هم نمادهای شرکتهایی مثل سایپا و پارس خودرو جای اصلاحی چندانی ندارند و فقط ممکن است خواب سرمایه داشته باشند.
    از سوی دیگر امروز نمادهای شپاس، شفارس، شاراک، زاگرس، شبندر، شسپا، پارسان، خراسان و شبهرن معدود نمادهای متعادل و مثبت گروه های شیمیای، پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند و مابقی هم گروهی ها اکثرا متعادل و منفی به معاملاتشان خاتمه دادند.
    در جریان بازار امروز، نماد زنگان پس از ارایه توضیحات در خصوص عملکرد سال مالی 1396 با رشد حدود 5 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت و در ادامه با افزایش تقاضا به صف خرید رسید.
    در مجموع امروز شاهد ریزش 511 واحدی شاخص کل و 124 واحدی شاخص هم وزن بودیم، ارزش معاملات نیز 212 میلیارد تومان بود، شاخص کل با نبود نقدینگی روندی فرسایشی را دنبال می‌کند.

    برچسب ها