عصر خودرو

در کدال؛

"وسکاب" یک ماهه گذشته هم خریدار و هم فروشنده بود

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۹۴ از بابت فروش تعدادی از سهام بورسی خود سودی معادل ۵۶ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال زیان شناسایی کرد.

"وسکاب" یک ماهه گذشته هم خریدار و هم فروشنده بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 آبان ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در آبان ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 170 میلیارد و 118 میلیون ریال خریداری و به مبلغ 117 میلیارد و 812 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 56 میلیارد و 306 میلیون ریال زیان کسب کرد.

    گفتنی است این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 85 میلیارد و 860 میلیون ریال خریداری کرد.

    این گزارش می افزاید "وسکاب"در ابتدای آبان ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده سه هزار و 492 میلیارد و 757 میلیون ریال و ارزش بازار دو هزار و 707 میلیارد و 206 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 84 میلیارد و 258 میلیون ریال کاهش یافت و به سه  هزار و 408 میلیارد و 499 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز معادل 40 میلیارد و 745 میلیون ریال کاهش یافت و معادل دو هزار و 666 میلیارد و 461 میلیون ریال محاسبه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها