عصر خودرو

۱۵۶ هزار تن انواع کالا روی تابلوی معاملاتی؛

تالار نقره ای میزبان فلز سرخ

عصر بازار- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز ۸ آذرماه، شاهد عرضه انواع محصولات شرکت ملی صنایع مس ایران است.

تالار نقره ای میزبان فلز سرخ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، یک هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران با قیمت پایه 159 هزار و 981 ریال روی تابلوی عرضه می رود. این شرکت همچنین، یک هزار تن مس مفتول را با قیمت پایه 167 هزار و 670 ریال عرضه می کند؛ از دیگر محصولات عرضه شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به 20 هزار تن انواع مس کم عیار، 140 تن سولفور مولیبدن و 18 تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.

    علاوه بر این، 100 تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان با قیمت پایه 168 هزار و 220 ریال راهی تالار معاملات می شود.

    تالار محصولات صنعتی و معدنی همچنین شاهد عرضه 429 تن میلگرد A3-14,16 و 220 تن سبد میلگرد مخلوط شرکت ذوب آهن اصفهان به همراه 1600 تن سبد میلگرد مخلوط شرکت آذر فولاد امین است.

    شرکت آلومینای ایران نیز 12 هزار تن اکسید آلومینیوم را در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می کند.

    این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در حالی 41 هزار و 700 تن انواع قیر، 35 هزار تن وکیوم باتوم، 22 هزار تن لوب کات، 10 هزار و 209 تن انواع مواد پتروشیمی و یک هزار تن گوگرد روی تابلوی عرضه می رود که تالار صادراتی شاهد عرضه د2و هزار تن قیر و یک هزار تن گوگرد کلوخه است.

    گفتنی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، 4 هزار تن گندم دروم، 2 هزار تن کنجاله سویا پرک، 1400 تن روغن خام و 300 تن شکرسفید روانه تالار معاملات می شود.

    براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود 156 هزار تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها