عصر خودرو

پردازش اطلاعات مالی مبنا برگزار می‌کند

بیست و نهمین دوره آموزش مدیریت سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی

عصر بازار- بیست و نهمین دوره آموزش مدیریت سرمایه گذاری در بازار‌های مالی با گرایش آموزش جامع تحلیل تکنیکال C.T.A آذر ماه ۹۴ توسط پردازش اطلاعات مالی مبنا برگزار می‌شود.

بیست و نهمین دوره آموزش مدیریت سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، علیرضا مهدی پور طراح و مدرس این دوره از آموزش های مدیریت سرمایه گذاری گفت: این دوره با هدف آموزش کسب بازده مناسب و مدیریت ریسک در بازارهای مالی در قالب مجموعه ای جامع شامل یک سطح مقدماتی و پنج سطح اصلی طی 84 ساعت آموزشی برگزار می شود.

    وی افزود:سطح مقدماتی پیش نیاز دوره اصلی بوده و مخصوص علاقه مندانی است که تاکنون در بازار های سهام یا قرار داد های آتی سکه طلا تجربه معاملاتی نداشته اند، علاقه مندان در این دوره با مفاهیم و سازو کار های بازار های سهام و قرار داد های آتی سکه طلا و سهام آشنا می شوند.

    این مدرس دروه های سرمایه‌گذاری در ادامه به تشریح پنج سطح اصلی این دوره آموزشی پرداخت و گفت: این پنج سطح همانند قطعات پازلی هستند که در کنار یکدیگر معنی پیدا کرده و امکان کسب بازده مناسب و مدیریت ریسک را فراهم می سازند . در سطح اول اصول تحلیل تکنیکال به شیوه ای کاملا کاربردی مورد بحث قرار می گیرد و عناصر پایه به تفصیل مورد بحث قرار می گیرند.

    در این دوره کاربرد نرم افزار های تحلیلی پایه مانند متا استاک و ره‏آورد نوین 3 ومتا تریدر آموزش داده می شوند . در سطح دوم 37 استراتژی معاملاتی قرار داد آتی و 16 استراتژی معاملاتی سهام مورد بحث قرار می گیرد. استراتژی های معاملاتی به بررسی نقاط بهینه ورود و ارزیابی میزان ریسک هر معامله می پردازند . هدف از سطح سوم ، تشخیص محیط معاملاتی بر اساس نظریه الیوت و الگوهای ریاضی، تعیین هدف قیمتی محصولات مالی ، تشخیص نقاط حمایت و مقاومت و در نهایت وجود یا عدم وجود جریان سرمایه می باشد.

    وی با بیان اینکه در این دوره کاربرد نرم افزار Advanced Get آموزش داده می‌شود، افزود: هدف از سطح چهارم تحلیل بازار بر اساس احساسات معامله گران و درک روان شناسی بازار با بهره گیری از نموارهای شمعی ، رنکو ، کاگی و سه خط شکست است، این دیدگاه در مدیریت ریسک ومدیریت بحران نقش اساسی ایفا می‌کند.

    مهدی پور با اشاره به سطح پنجم این دوره آموزشی گفت: در بخش اول معامله گران با سیستم معامله گر منطقی بازار های سرمایه ACDآشنا می شوند ، این سیستم وضعیت محصول مالی با توجه به عرضه و تقاضای موثر هر جلسه معاملاتی بررسی کرده و سطوحی را به عنوان نقطه بهینه ورود وسطوحی را جهت متوقف کردن ضرر پیشنهاد می دهد بعلاوه سطوح حمایت و مقاومت کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت محصولات را به روشنی به تصویر می کشد و از سویی دیگر دید گاه معامله گران بازار در کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت درباره محصول مالی مشخص را نمایش می دهد.

    وی ادامه داد: در بخش دوم 20 سیستم معاملاتی بر اساس اصول مورد آموزش در پنج سطح CTA مورد بررسی قرار می گیرد و عملا محیط معاملاتی ، نقطه ورود ، حد ضرر ، پیش بینی سود و در نهایت نقطه خروج انعطاف پذیر را جهت مدیریت بحران در قالب این سیستم های معاملاتی بیان می کند.

    بر اساس این گزارش، در طول مدت دوره اشتراک رایگان نرم افزار ره‌آوردنوین 3، نرم افزار جستجوی پیشرفته سهام استاک سرچ به شرکت کنندگان در دوره اختصاص داده می شود. مدارک پایان دوره با عنوان گواهینامه پایان دوره آموزش مدیریت سرمایه گذاری با گرایش آموزش جامع تحلیل تکنیکال توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا برای دانش آموختگان واجد شرایط صادر می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها