عصر خودرو

ثبت ۱۳ هزار نوبت معامله در بازارهای فرابورس

عصر بازار- در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، ۸۵ میلیون ورقه بهادار در ۱۳ هزار نوبتT مورد معامله قرار گرفت.

ثبت ۱۳ هزار نوبت معامله در بازارهای فرابورس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در پایان معاملات 7 آذر‌ماه 1394، 85 میلیون و 840 هزار ورقه بهادار خرید و فروش شد و ارزش آن به 529 میلیارد و 100 میلیون ریال رسید و آیفکس با 4.5 واحد افت نسبت به روز معاملاتی قبل، عدد 687.87 را نشان داد.
    در روز نخست هفته، 4 میلیون و 440 هزار سهم ذوب آهن اصفهان توسط معامله‌گران دادوستد شد و بیشترین حجم معاملات سهام را به نام خود ثبت کرد؛ این در حالی است که بیشترین ارزش معاملات امروز به میزان 16 میلیارد و 770 میلیون ریال مربوط به سهام پالایش نفت لاوان بود.
    این گزارش حاکیست، سهام صنعتی مینو در کنار مرجان‌کار و قند شیروان بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، آهن و فولاد ارفع و روان فن‌آور با بیشترین افت قیمت روبرو شدند
    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتمادآفرین پارسیان با خرید و فروش 4 میلیون سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 159 هزار ورقه اجاره سه ماهه رایتل بود.
    در روز جاری، شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت بیمه دی پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی و نماد معاملاتی اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن آبان ماه 1394 (تسه94081) در بازار عادی با محدودیت دامنه نوسان 5 درصدی قیمت بودیم.
    گفتنی است، خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 932 هزار و 984 ریال به پایان رسید و نرخ بازده تا سررسید این اوراق با 0.77 درصد رشد نسبت به روز قبل، معادل 26.97 درصد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها