عصر خودرو

واگذاری ۳۱ هزار میلیارد ریال سهم و اموال دولتی در هفته دوم آذر

عصر بازار- بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد ریال سهم و اموال دولتی در هفته دوم آذرماه جاری روی میز فروش می رود.

واگذاری ۳۱ هزار میلیارد ریال سهم و اموال دولتی در هفته دوم آذر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، بالغ بر 31 هزار و 712 میلیارد و 472 میلیون ریال سهم و اموال دولت در هفته پیش رو توسط سازمان خصوصی سازی روی میز فروش می رود.

    بر اساس این گزارش؛ از این میزان واگذاری، 98.28 درصد سهام شرکت ماشین سازی تبریز به قیمت پایه هر سهم 1548 ریال، 100 درصد سهام شرکت ریخته گری ماشین سازی تبریز به قیمت پایه هر سهم 2661 ریال و 49 درصد سهام شرکت فرآورده های گوشتی اهواز به قیمت پایه هر سهم 23 هزار و 851 ریال و املاک ایل گلی به مساحت 83 هزار و 500 متر مربع در روز نهم آذرماه به مزایده گذاشته خواهد شد.
    همچنین پاکتهای مزایده دو کشتارگاه دولتی که در مجموع به ارزش کل پایه 31 میلیارد تومان به صورت 10 درصد نقد و بقیه اقساط 8 ساله آگهی شده اند در نهمین روز آذرماه امسال بازگشایی می شود که بر این اساس کشتارگاه صنعتی جونقان چهارمحال و بختیاری به ارزش کل پایه 19 میلیارد تومان و کشتارگاه صنعتی فساران اصفهان به ارزش کل پایه 12 میلیارد تومان برای این مزایده ارزشگذاری شده اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها